مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در تالش

برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در تالش

فرماندار تالش از برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان هم‌زمان با تاسوعای حسینی (ع) در شهر تالش خبر داد.

پنج‌شنبه 15 اکتبر 2015 - 17:24

به گزارش فارس، علی فتح‌اللهی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم ماه محرم و تجمع بزرگ عزاداران حسینی (ع) اظهار کرد: وظایف تمام اداره‌ها و نهادها در ایام سوگواری امام حسین (ع) باید تبیین شود.

وی خواستار پرهیز از تجمع‌های مذهبی به منظور بهره‌برداری تبلیغاتی و سیاسی در ماه محرم شد و افزود: مسئولان دستگاه‌های مربوطه، مداحان، سخنرانان و هیئت‌های امنای مساجد وظایف سنگینی به عهده دارند و باید به موضوع مذکور توجه ویژه داشته باشند.

فتح‌اللهی محرم را ماه تبلور درس‌های عاشورا خواند و بیان کرد: بهره‌برداری تبلیغاتی و سیاسی از تجمع‌های مذهبی بی‌انصافی و ظلم به اعتقاد و عشق مردم است.

فرماندار تالش با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی توسط نوجوانان و جوانان عاشق امام حسین (ع) در این شهرستان، تصریح کرد: ایستگاه‌های مذکور باید با اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی تالش و با نظارت دقیق این اداره طبق ضوابط دایر شود.

وی از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران و عاشقان حسینی (ع) در تالش خبر داد و گفت: ساعت ۱۴ روز جمعه یکم آبان ماه مصادف با عصر تاسوعای حسینی (ع) تجمع مذکور در میدان امام خمینی (ره) شهر تالش برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo