مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
پیکر مدافع حرم شهید «سجاد طاهرنیا» در رشت تشییع می‌شود

پیکر مدافع حرم شهید «سجاد طاهرنیا» در رشت تشییع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رشت از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید «سجاد طاهرنیا» مدافع حرم در این شهر خبر داد.

سه‌شنبه 27 اکتبر 2015 - 07:35

به گزارش فارس، مجید دوهندو در نشست سپاه ناحیه این شهر با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مدافع حرم اظهار کرد: سجاد طاهرنیا از مدافعان حرم حضرت زینب (س) است که در آستانه شب عاشورای حسینی توسط گروه‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین شهید «سجاد طاهرنیا» در رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین متعاقباً اعلام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار پس از انتقال به گیلان تشییع و تدفین می‌شود، خاطرنشان کرد: شهید سجاد طاهرنیا پس از آموزش عمومی داوطلبانه در یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه مشغول به خدمت شد.

وی افزود: شهید طاهرنیا در این مدت بارها در ماموریت‌های شمال غرب و مبارزه گروهک پژاک و مقابله با این گروهک حضور مستمر داشت.

به گفته وی، شهید طاهرنیا در مدت چند ماه اخیر به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در آخرین عملیات مستشاری در مقابله با گروهک تروریستی صهیونیستی داعش به درج رفیع شهادت نائل آمد.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo