مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
ابلیس فوق تخصص نیازشناسی است/ دشمن برای نفوذ آدرس غلط می دهد

ابلیس فوق تخصص نیازشناسی است/ دشمن برای نفوذ آدرس غلط می دهد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ابلیس فوق تخصص نیازشناسی است ولی آدرس را غلط می دهد، گفت: باید مراقب نفوذ شیطان و شیطان بزرگ امروز آمریکا بود.

سه‌شنبه 3 نوامبر 2015 - 09:12

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری بعد از ظهر امروز در ویژه برنامه «راه های مقابله با نفوذ دشمن» در دانشگاه آزاد رشت، اظهار کرد: جبهه حق و باطل باخلقت حضرت آدم نماد حق و ابلیس نماد باطل شکل گرفت و واقعه ای خارج از این جریان نیست.
وی با بیان اینکه ابلیس فوق تخصص نیاز شناسی است ولی ادرس را غلط می دهد، گفت: باید مراقب نفوذ شیطان و شیطان بزرگ امروز آمریکا بود.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جاودانگی شهدا را خداوند در قرآن امضاکرده، بیان کرد: باید میزبان خوبی برای دو شهید گمنام در دانشگاه ازاد رشت باشیم.
ماندگاری با بیان اینکه مردم خاورمیانه نیاز به امنیت دارند، گفت: ولی استکبار برای نفوذ آدرس را غلط داده است و همانند ابلیس در جامعه انسانی آدرس را اشتباه می دهد.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا درجنایت پرونده قطوری دارد، ادامه داد: حقوق بشر هم به دنبال حمایت از آمریکا است و زیر یوق این کشور قرار دارد.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مطلب تصریح کرد: دشمن برای نفوذ با استفاده از ظاهرسازی از زیباترین چهره ها استفاده می کند.
ماندگاری با بیان اینکه هشت هزار نفردر مناکشته شدند و فاجعه بزرگی بود، افزود: روحانی افغانی درجریان فاجعه منا می گفت شما ایرانی ها راست می گویید که وهابی ها مسلمان وانسان نیستند.
وی افزود: آل سعود خود را خادم الحرمین می داند و این ظاهرسازی شگرد ابلیس است.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسیر علی (ع) مسیرحق است، بیان کرد: منظورخدا از اهل بیت (ع) افراد خاص خانواده رسول الله (ص) است.
ماندگاری با بیان اینکه امام زمان واسطه ای ارزشی بین انسان و الله است، بیان کرد: در زندان اوین با افرادی از جمع ۶۰ امام زمان قلابی ملاقات کردم که افراد عجیب و غریبی هستند.
وی با بیان اینکه آمریکا آخوند قلابی هم درست می کند، ادامه داد: به همین خاطر است که هر جا فتنه است سر وکله عبا وعمامه هم هست.
ماندگاری با تأکید بر اینکه مرجع تقلید تبلیغ کننده قمه زنی بارگ های استکبارجهانی تحریک می شود، گفت: ۱۴ شبکه مذهبی ماهواره ای دراین جریان قرار دارند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo