مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
سردار سعید قاسمی : اجاره نمی‌دهیم رشت حیات خلوت فتنه‌گران شود

سردار سعید قاسمی : اجاره نمی‌دهیم رشت حیات خلوت فتنه‌گران شود

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: خط جبهه مقاومت به ۱۰ هزار کیلومتر گسترش پیدا کرده و از دریای مدیترانه تا دریای سرخ کشیده شده‌است.

جمعه 13 نوامبر 2015 - 09:31

به گزارش فارس سردار سعید قاسمی در مراسم بزرگداشت شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در مهدیه این شهر با بیان آرزوی شهادت اظهار کرد: ای‌کاش همراه شهدا بودیم و به مزد بزرگ شهادت می‌رسیدیم.

وی به برخی عکس‌العمل‌ها در رشت اشاره کرد و افزود: پس از شهادت سیرت‌نیا فتنه‌گران در رشت خوشحال شدند زیرا سیرت‌نیا پای کار بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه پس از چهار سال فتنه در سوریه مردم متوجه شدند رژیم صهیونیستی پشت این فتنه است، تصریح کرد: فتنه سوریه نسخه اجرا شده در دولت موقت در ابتدای انقلاب اسلامی است.

وی رشت را کانون تحرکات فتنه‌گران خواند و گفت: مردم گیلان یک روز جلوتر از مردم ایران در هشتم دی سال ۸۸ علیه فتنه‌گران قیام کردند.

قاسمی به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و این قرن را قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران دانست و افزود: جنگ سوریه، جنگ ۷۲ ملت است و تمام کشورها حضور دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده‌اند، تصریح کرد: میرزا کوچک جنگلی بر اثر نفوذ در رشت شکست خورد و نفوذ یعنی جریان منتظری که امام خمینی(ره) اجازه نداد جانشین ایشان شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس به برگزاری مراسم ۱۳ آبان در رشت اشاره کرد و گفت: در مراسم ۱۳ آبان امسال شنیدیم که استاندار گیلان و معاون سیاسی‌ امنیتی وی حضور نداشتند و امیدواریم این خبر صحت نداشته‌باشد.

وی نفوذ را به معنای فتنه سال ۷۸ و فتنه ۸۸ نامید که نظام را تا لبه پرتگاه بردند و در ادامه اظهار کرد: فتنه هنوز تمام نشده و ممکن است دوباره فتنه‌گران بیایند.

وی تصریح کرد: باید خواب ببینند سیرت‌نیاها نباشند و امثال جک استراوها در اصفهان و رشت بگردند و اجازه نمی‌دهیم فابیوس در رشت قدم بزند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بخشنامه‌ای برای ورود آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با روادید ۱۰ روزه صادر کردند، خاطرنشان کرد: باید خواب ببینند رشت تبدیل به حیات خلوت فتنه‌گران شود.

وی به شهادت شهید سیرت‌نیا اشاره کرد و افزود: سیرت‌نیا مکان شهادت و نوع شهید شدن را خودش انتخاب کرد.

قاسمی یادآور شد: خط جبهه مقاومت به ۱۰ هزار کیلومتر گسترش پیدا کرده و از دریای مدیترانه تا دریای سرخ کشیده شده‌است.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo