مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday 16 Apr 2024
محتوا
زکزاکی سند حقانیت مظلومیت مسلمانان است

زکزاکی سند حقانیت مظلومیت مسلمانان است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: زکزاکی‌ سند حقانیت مظلومیت مسلمانان و سند تکثیر انقلاب خمینی (ره) است.

پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 11:12

به گزارش فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: به‌راستی که تاریخ تکرار می‌شود و صحنه روزگار هر روز شاهد تکرار عاشورایی دیگر است، یک روز سوریه، یمن، لبنان و اما امروز نیجریه. زکزاکی را به حکم محبوبیتش و فرمانروایی بر دل‌های شیعیان نیجریه محکوم و در دادگاهی خودساخته فرمان حمله به خانه‌اش را صادر می‌کنند این در حالی است که شیخ شیعه ملقب به «نصرالله» نیجریه شده و این یعنی زنگ خطر برای امپریالیستی که از تکرار خامنه‌ای‌ها و نصرالله‌ها بیم دارند.

در ادامه بیانیه آمده‌است: زکزاکی‌ سند حقانیت مظلومیت مسلمانان و سند تکثیر انقلابی از جنس خمینی‌ (ره) است و این یعنی اینکه چشمه خروشان بیداری اسلامی متوقف نمی‌شود.

بیانیه مذکور می‌افزاید: آمار جان‌باختگان حادثه حمله به مسلمانان نیجریه هر روز بیشتر می‌شود اما، هنوز شمعی در دستان آنهایی که برای ایفل‌نشین‌ها اشک و ناله سر می‌دادند، روشن نشده‌است.

در ادامه بیانیه ذکر شده‌است: شمع‌های شعله‌ور وجودمان را برای سیاه‌پوستان روشن‌ضمیر روشن نگاه می‌داریم و گواهی می‌دهیم که شعله‌های غیرت ما در کوران بی‌رحمی‌های استکبار جهانی خاموش نشود.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، می‌افزاید: رهبر شیعیان نیجریه امروز به جرم «خشونت» به فرمان «توکوریوسفبوراتای» فرمانده ارتش نیجریه، توسط سربازان این ارتش زیر لگد پوتین‌هایشان جامه سرخ کرده و محاسنش را با خون خود خضاب می‌کند این در حالی است که جامعه جهانی در خواب زمستانی فرو رفته و چشم‌های خواب‌آلود خود را بر ظلم‌هایی که بر مسلمانان منطقه وارد می‌شود بسته است.

در ادامه بیانیه مذکور آمده‌است: یادمان باشد که اگر امروز در برابر ظلم روا داشته به دیگر مسلمانان عَلَم غیرت‌مان را بر افراشته نکنیم باید شاهد وحشی‌گری‌های دشمنان مسلمانان در خاک خود باشیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در بیانیه مذکور آورده‌است: خواستار مطالبه‌گری وزارت امور خارجه در برابر فاجعه اخیر نیجریه و محکومیت مسببان این ظلم آشکار هستیم و دشمنان اسلام یادشان باشد با کم شدن یک قطره از این دریا، باران حق به سوی چشمه‌ها گسیل و زکزاکی‌ همچنان تکثیر می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo