مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
رونمایی از کتاب و مستند زندگی‌نامه شهید حامد کوچک‌زاده در رشت

رونمایی از کتاب و مستند زندگی‌نامه شهید حامد کوچک‌زاده در رشت

کتاب سرگذشت نامه شهید مدافع حرم با عنوان “بی قرار” توسط احسان احمدی خاوه، نویسنده دفاع مقدس در ۱۹۲ صفحه به سبک ادبیات داستانی نوشته شد. همچنین مستند زندگی شهید حامد کوچک زاده با عنوان “بی قرار” به مدت ۴۶ دقیقه توسط گروه فرهنگی هنری بعثت ۲۷ ساخته شده است که به مناسبت چهلم این شهید شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ پس از خبر سراسری ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

پنج‌شنبه 10 مارس 2016 - 07:36

همرزم شهید مدافع حرم گفت: از کتاب و مستند زندگی‌نامه شهید مدافع حرم، حامد کوچک‌زاده شنبه آینده همزمان با چهلمین روز شهادت این خط‌شکن جبهه مقاومت در رشت رونمایی می‌شود.

مهدی کاسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: آئین رونمایی از کتاب و مستند زندگی نامه شهید حامد کوچک‌زاده ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۲ اسفند ماه در مراسم اربعین شهید مدافع حرم گیلانی در مهدیه رشت برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه در این کتاب به زندگی شهید کوچک‌زاده از تولد در رشت تا شهادت در سوریه پرداخته شد، افزود: کتاب سرگذشت نامه شهید مدافع حرم با عنوان “بی قرار” توسط احسان احمدی خاوه، نویسنده دفاع مقدس در ۱۹۲ صفحه به سبک ادبیات داستانی نوشته شد.

دوست و همرزم شهید کوچک زاده با اشاره به ساخت مستند زندگی این شهید ۳۳ ساله گیلانی خاطرنشان کرد: مستند زندگی شهید حامد کوچک زاده با عنوان “بی قرار”  به مدت ۴۶ دقیقه توسط گروه فرهنگی هنری بعثت ۲۷ ساخته شده است که به مناسبت اربعین این شهید بزرگوار، شنبه آینده پس از خبر سراسری ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم، حامد کوچک‌زاده ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر شنبه ۲۲ اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مدنی و مداحی اسماعیل عموزاده و محسن حامدی در مهدیه رشت برگزار می‌شود.

شهید مهدی(حامد) کوچک‌زاده متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان رشت است که روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسید.

از شهید کوچک‌زاده دو دختر ۲ و ۶ ساله به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo