مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
رونمایی از بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» در گیلان

رونمایی از بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی پورحسن عصر امروز در نشست کانون پرورش فکری و نوجوانان گیلان به ترسیم برنامه‌های این کانون با حضور مدیرعامل آن اشاره کرد. وی با بیان اینکه در سفر حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان چند طرح مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: نخستین مرکز فرهنگی‌ […]

جمعه 15 آوریل 2016 - 00:25

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی پورحسن عصر امروز در نشست کانون پرورش فکری و نوجوانان گیلان به ترسیم برنامه‌های این کانون با حضور مدیرعامل آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سفر حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان چند طرح مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: نخستین مرکز فرهنگی‌ ـ‌ هنری فراگیر کانون گیلان با حضور حاجیان‌زاده افتتاح می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان گیلان افزود: مرکز مذکور به منظور ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان کم‌توان جسمی‌ ـ حرکتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از راه‌اندازی سایت مرکز فرهنگی‌ـ‌هنری صومعه‌سرا با هدف آموزش، پژوهش و سرگرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: این سایت برای نخستین بار بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» را به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند.

پورحسن راه‌اندازی سایت مرکز فرهنگی‌ـ‌هنری سیاهکل با هدف آموزش رایانه‌ای به کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انجام سرگرمی‌های رایانه‌ای مناسب و رونمایی از بازی رایانه‌ای مبارزان جنگل از دیگر اهداف راه‌اندازی این سایت است.

وی خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون گیلان به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تربیت نسلی خلاق و نوآور از دیگر برنامه‌های سفر حاجیان‌زاده به گیلان است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo