مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
رونمایی از تندیس پروفسور سمیعی در افتتاحیه سمپوزیوم مغز و اعصاب

رونمایی از تندیس پروفسور سمیعی در افتتاحیه سمپوزیوم مغز و اعصاب

در مراسم افتتاحیه سمپوزیوم مغز و اعصاب از تندیس پرفسور سمیعی به پاس چهار دهه تلاش در عرصه علوم مغز و اعصاب رونمایی شد.

دوشنبه 18 آوریل 2016 - 00:38

پرفسور مجید سمیعی2

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن جراحان مغز و اعصاب بعدازظهر امروز در مرکز همایش های برج میلاد رسما آغاز به کار کرد. این سمپوزیوم از ۲۹ فروردین الی سه اردیبهشت ۹۵ با حضور جراحان مغز و اعصاب سراسر جهان و به دعوت پرفسور مجید سمیعی در تهران برگزار می شود. در مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم رئیس جمهور صربستان، نخست وزیر هانوفه به همراه هیئت سی نفره، سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری حضور داشتند.

محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و محمد باقر قالیباف شهردار تهران از جمله مهمانان ویژه این سمپوزیوم بودند.

پرفسور مجید سمیعی در ابتدای مراسم افتتاحیه ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان گفت: خوشحالم که افرادی هم چون رئیس جمهور صربستان و رئیس هیئت مدیره فدراسیون مغز و اعصاب جهان در این سمپوزیوم حضور پیدا کردند و دعوت مرا پذیرفتند. 

وی افزود: متاسفانه روحانی به دلیل سفر به ترکیه نتوانست در این سمپوزیوم شرکت کند ولی خوشبختانه دو تن از وزیران برجسته در این سمپوزیوم حضور دارند.

پرفسور سمیعی با اشاره به حضور قالیباف گفت: در کنار این افراد حضور شهردار تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و برخی از سفرا از قاره های آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی و لاتین نیز حضور دارند و بالای ۴۰۰ سخنرانی در این سمپوزیوم ارائه خواهد شد. وی در پایان به حضور اولین شاگرد خود در ایران اشاره کرد و افزود: اولین شاگرد من در ایران یعنی دکتر امیدوار رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این سمپوزیوم حضور دارد و خوشحالم از خانواده خودم تشکر می کنم که همگی در این مراسم حضور پیدا کردند.

در این مراسم با حضور قالیباف شهردار تهران از تندیس پرفسور سمیعی به پاس چهار دهه تلاش در عرصه علوم مغز و اعصاب رونمایی شد.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo