مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday 16 Apr 2024
محتوا
بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی

بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی

سردار محمدعلی حق بین پیشتاز رزمندگان گیلانی در نبل و الزهرا بود که بعد از آزادسازی این دو شهر، سردار قاسم سلیمانی در مقر رزمندگان گیلانی حضور یافت و این کار بزرگ را فاتح خیبر نامید و به نشان احترام به این کار بزرگ زرمندگان گیلان در سوریه، بر دست سردار حق بین بوسه زد.

یکشنبه 24 آوریل 2016 - 22:41

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در اسفند ماه سال گذشته دو شهر نبل و الزهرا که ۴ سال در اسارت تکفیری ها بودند توسط رزمندگان گیلانی آزادسازی شد. سردار محمدعلی حق بین پیشتاز رزمندگان گیلانی در نبل و الزهرا بود که بعد از آزادسازی این دو شهر، سردار قاسم سلیمانی در مقر رزمندگان گیلانی حضور یافت و این کار بزرگ را فاتح خیبر نامید و به نشان احترام به این کار بزرگ زرمندگان گیلان در سوریه، بر دست سردار حق بین بوسه زد. در این مراسم سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه گیلان و از فرماندهان سپاه در سوریه نیز حضور داشت. سردار سلیمانی انگستر خود و اسلحه ای که توسط رزمندگان گیلانی به غنیمت گرفته شده بود به سردار حق بین هدیه کرد. 

در زیر عکسهای این مراسم را می بینید و سایت خبری لنگر خبر فیلم سخنرانی سردار سلیمانی را نیز به زودی منتشر خواهد کرد:

بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۱) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۲) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۳) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۴) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۵) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۶) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۸) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۹) بوسه سردار سلیمانی بر دست سردار گیلانی (۱۰)

ارسال دیدگاه

enemad-logo