مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
نتیجه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان

نتیجه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور دوم انتخابات مجلس دهم در دو حوزه انتخابیه رشت و رودبار برگزار و نمایندگان مردم این دو شهرستان به مجلس شناخته شدند. در انتخابات دور دوم مجلس دهم جبار کوچکی‌نژاد با گرایش اصولگرایی و کسب ۵۴ هزار و ۳۱۶ رأی و محمدصادق حسنی‌جوریابی با گرایش اصلاح‌طلبی و کسب […]

شنبه 30 آوریل 2016 - 17:54

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور دوم انتخابات مجلس دهم در دو حوزه انتخابیه رشت و رودبار برگزار و نمایندگان مردم این دو شهرستان به مجلس شناخته شدند.

در انتخابات دور دوم مجلس دهم جبار کوچکی‌نژاد با گرایش اصولگرایی و کسب ۵۴ هزار و ۳۱۶ رأی و محمدصادق حسنی‌جوریابی با گرایش اصلاح‌طلبی و کسب ۵۰ هزار و ۴۰۶ رأی از مجموع ۱۲۷ هزار و ۵۱۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافتند. ستاد انتخابات کشور امروز منتخبان حوزه انتخابیه رشت در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تأیید کرد.

از حوزه انتخابیه رودبار نیز منوچهر جمالی با گرایش اصلاح‌طلبی موفق به کسب یک کرسی نمایندگی مجلس از این شهرستان شد.

به گزارش فارس، گیلان دارای ۱۳ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و غلامعلی جعفرزاده، جبار کوچکی‌نژاد و محمدصادق حسنی از حوزه انتخابیه رشت به مجلس دهم راه یافتند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo