مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
همرزم شهید مدافع حرم: شهید یعقوبی آرام و قرار نداشت!

همرزم شهید مدافع حرم: شهید یعقوبی آرام و قرار نداشت!

زکریا عاطفی عصر امروز در مراسم نمادین تدفین شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی مدافع حرم در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: شهید محمدرضا یعقوبی از بنده قول گرفته بود در مراسم شهادتش سخن بگویم.

یکشنبه 17 جولای 2016 - 10:12

به گزارش رنگ ایمان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، زکریا عاطفی در مراسم نمادین تدفین شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی مدافع حرم در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: شهید محمدرضا یعقوبی از بنده قول گرفته بود در مراسم شهادتش سخن بگویم.

وی سخن گفتن درباره شهید یعقوبی را سخت دانست و گفت: به خاطر قولی که به این شهید داده‌ام سخن می‌گویم که این شهید ذره‌ای به مال دنیا وابسته نبود و در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۰ ماه جنگید و دوست و همرزم شهید املاکی بود.

همرزم شهید یعقوبی با بیان اینکه هر جا شهید املاکی به وجود یعقوبی نیاز داشت، او بلافاصله حاضر بود، گفت: معرفت شناسی، بصیرت دینی و سیاسی از ویژگی‌های مهم شیعه است و شهید یعقوبی این خصوصیات را داشت.

وی با بیان اینکه شهید محمدرضا یعقوبی به افضل معرفت رسید و بصیرت پیدا کرده بود، خاطرنشان کرد: زمانی که از شهید می‌پرسیدیم چه می‌کنی، پاسخ می‌داد نیامدم که دوباره برگردم و اگر پس از ماموریتم قرار باشد برگردم می‌مانم و ماندنم را تمدید می‌کنم.

عاطفی با بیان اینکه شهید در سوریه آرام و قرار نداشت، گفت: این شهید و امثال او افتخارات بسیاری آفریدند و خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه شهید محمدرضا یعقوبی در خط مقدم بود، یادآور شد: این شهید بسیار شجاع، متدین، اهل نماز و روزه و خمس بود و طبق گفته همسرش این شهید همواره آرزوی مبارزه با صهیونیست را داشت و هر زمان که با رفتنش مخالفت می‌شد به ما می‌گفت اگر اجازه ندهید بروم سر پل صراط یقه شما را می‌گیرم.

همرزم شهید یعقوبی گفت: نمی‌دانم آیا ما باید به خانواده شهید یعقوبی تسلیت بگوییم یا او به ما و همرزمانش تسلیت بگوید.

ارسال دیدگاه

enemad-logo