مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر گیلان در خصوص اتفاقات کشمیر بیانیه صادر کرد

بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر گیلان در خصوص اتفاقات کشمیر بیانیه صادر کرد

منطقه ایی که مسلمانانش از سالها پیش با فریاد های یاعلی، الله اکبر، خامنه ایی رهبر؛ خواستار اقامه عدالت در حکومتشان شدند ، اینچنین چون شتری لجام گسیخته دست به کشتار مسلمین می زنند

سه‌شنبه 19 جولای 2016 - 12:23

به گزارش رنگ ایمان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر گیلان بیانیه ای در خصوص اتفاقات کشمیر صادر کرد که به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هرکس صدای فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری می طلبد و به یاری او  نشتابد مسلمان نیست. «رسول اکرم (ص)»
چنگال کافران سالهاست بر حنجره جهان اسلام چنگ انداخته و جنایات وحشیانه ایی را علیه مسلمانان رقم زده است؛ اما چندیست چشم های نظاره گر جهان  شدت این جنایات را در هاله ایی از سکوت رسانه های غربی و شرقی شاهد است. یک روز سوریه درگیر تروریست های پرورش یافته دامان غرب می شود، روزی دیگر حکومت میانمار صدها مسلمان را به خاک و خون می کشد. یک روز بحرین، نیجریه و اینک کشمیر!

منطقه ایی که مسلمانانش از سالها پیش با فریاد های یاعلی، الله اکبر، خامنه ایی رهبر؛ خواستار اقامه عدالت در حکومتشان شدند و با تاسی از راه  و مرام خمینی کبیر هر روز بیش از پیش فریادهای عدالت خواهی و آزادی سر دادند و این خود نشانه ایی است از ندای لبیک به نوای هل من ناصر حسین(ع )که چنان بر هیمنه پوشالی استکبار لرزه انداخته که از ترس شکست در صحنه رویاروی حق و باطل اینچنین چون شتری لجام گسیخته دست به کشتار مسلمین می زنند، غافل از آنکه اسلام تفکری است که با مقاومت و مبارزه عجین شده و این خون های به ناحق ریخته درخت تنومند اسلام را زنده تر از گذشته خواهد کرد.

اما آنچه مایه تعجب همگان را برانگیخته افعال مغرضانه نهادهایی است که با ادعای حقوق بشر نه تنها مقابل جنایاتی که علیه مسلمین در شرق و غرب عالم صورت می گیرد سکوت اختیار کرده اند؛ بلکه مقاومت های اسلامی را نیز تروریست می خوانند و در حالی که کودتای مضحک و تماما طراحی شده ترکیه در رده اخبار اول تمام خبرگزاری ها قرار دارد؛ متاسفانه هیچ خبری از اوضاع وخیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت از کشمیر هندوستان مخابره و پیگیری نمی شود.

صد افسوس که چندیست شاهد این سیاست ها در داخل کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم که نمونه قریب آن تماس ها و پیام هایی بود که در کودتای اخیر ترکیه دلسوزانه! تبادل می شد.

کشوری که نخستین مقام رسمی آن از جمله متهمان ردیف اول حمایت از داعش اسلام ستیز را به خود اختصاص داده است و جالب تر آنکه زمان طولانی از تروریست خواندن ایرانیان از زبان رجب طیب اردوغان نمی گذرد.

پیام های تسلیت و همدردی که در حمله انتحاری به فرودگاه ترکیه به گوش می رسید چنان بوی برادری را متصاعد می کرد تا آنجا که گمان به نامسلمانی ۴۰۰ شیعه عراقی که همزمان در بغداد بی رحمانه تحت آماج حملات تروریست ها به شهادت رسیدند، بردیم! اما آنچه مایه نگرانی بیشتر ما را ایجاد می کند، تکرار رفتارهای معنا داری است که پیام های خوبی از آن برداشت نمی شود. هیچ مسلمانی راضی به قساوت قلب و آزار هیچ انسانی فارغ از دین و نژاد نیست اما رفتارهای اخیر دولت تداعی آیه ان اکرمکم عندالله اتقاکم(۱۳حجرات ) نیست!!ما خواستار نگاه اسلامی انقلابی در برخورد با عرصه جهانی هستیم. صدها مرد و زن مسلمان کشمیری در خون خود غسل شهادت میکنند و پیام های تسلیت و همدردی بردارانه راهی فرانسه می شود!!! سفارت خانه ها به شمع های مودت روشن می شوند و بی تفاوتی است که در زیرسانسور رسانه ایی بر اسلام ناب محمدی روا می شود. کشمیر نهالی از شجره انقلاب اسلامی است و ثمره نگاه عدالت پرور امام روح الله،که بی تفاوتی به آن نمونه از انحراف از آرمان های انقلاب اسلامی است.
در حالی که تمام دنیا برای کشته شدن چند تن شهروندان فرانسه رخت عزا برتن کردند و با بی تفاوتی فجایع در حال وقوع در کشمیر را نادیده می گیرند، ما بسیجیان فرهنگی پردیس بنت الهدی صدر گیلان ضمن  اعلام همدردی بامسلمانان کشمیری که چشم به راه اقدامی از جانب همه ما هستند و نیز محکومیت اقدامات اخیر دولت هند در قبال مسلمانان کشمیر و کشتارهای بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان مان و تذکر به وزارت خارجه در رابطه با سکوت های نابجای مشابه، از محمد جواد ظریف به عنوان وزیر خارجه جمهوری اسلامی مجدانه خواستار پیگیری رسمی و قانونی این فجایع کشمیر در مجامع رسمی و بین المللی می باشد و نیز صراحتا از رسانه ملی خواستاریم که با  انتشار این اخبار و وقایع مردم را بیش از پیش نسبت به مسائل در حال وقوع آگاه کنند.

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته
بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر گیلان

ارسال دیدگاه

enemad-logo