مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
مراسم یادمان شهید محمدرضا قربانی در آستانه‌اشرفیه +تصاویر

مراسم یادمان شهید محمدرضا قربانی در آستانه‌اشرفیه +تصاویر

به گزارش رنگ ایمان به نقل از هشت هزار قهرمان،سی‌ودومین یادمان عصر خاطره شهرستان آستانه‌اشرفیه یادمان شهید محمدرضا قربانی، ۳۱ تیر در سالن اجتماعات با حضور جمعی از هم‌رزمان، خانواده معظم شهدا و مردم آستانه‌اشرفیه برگزار شد. مجید بزرگی، محمدیان، سردار جلایی از هم‌رزمان وی در گردان ابوالفضل (ع) و محمدحسین قربانی برادر این شهید دوران دفاع […]

جمعه 22 جولای 2016 - 11:55

به گزارش رنگ ایمان به نقل از هشت هزار قهرمان،سی‌ودومین یادمان عصر خاطره شهرستان آستانه‌اشرفیه یادمان شهید محمدرضا قربانی، ۳۱ تیر در سالن اجتماعات با حضور جمعی از هم‌رزمان، خانواده معظم شهدا و مردم آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

مجید بزرگی، محمدیان، سردار جلایی از هم‌رزمان وی در گردان ابوالفضل (ع) و محمدحسین قربانی برادر این شهید دوران دفاع مقدس خاطراتی از این شهید معزز بیان کردند.

شهید محمدرضا قربانی متولد سال ۱۳۴۶ در آستانه‌اشرفیه است که در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

عصر خاطره شهید قربانی (1)

عصر خاطره شهید قربانی (7)

عصر خاطره شهید قربانی (16)

عصر خاطره شهید قربانی (21)

یادمان عصر خاطره از سری برنامه‌های خاطره گویی توسط هم‌سنگران شهدای آستانه‌اشرفیه است که این مراسم به همت خانواده معزز شهدا و هیئت‌امنای حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) در حرم مطهر برگزار می‌شود.

عصر خاطره بعدی متعلق به یادمان حسینعلی پورابراهیمی درگاه نخستین شهید بسیجی مدافع حرم از گیلان است که روز چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo