مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
آیت الله رمضانی: مسئله حقوق نجومی مدیران غیرقابل هضم و فراتر از تأسف است

آیت الله رمضانی: مسئله حقوق نجومی مدیران غیرقابل هضم و فراتر از تأسف است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حقوق نجومی مدیران را فراتر از تاسف دانست و گفت: حتی تعداد کم آنها نیز در جامعه اسلامی زیاد است.

جمعه 22 جولای 2016 - 23:44

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم, آیت الله رضا رمضانی در نشستی که با حضور جمعی از فعالان مذهبی رشت برگزار شد اظهار داشت: باید مکتب انتظار و هدف از انتظار را بشناسیم و فرهنگ انتظار در جامعه تجلی کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت امام زمان (عج) دولتی مبتنی بر معرفت, عقلانیت و معنویت است و توجه به معنویت در چنین دولتی به اوج خود می‌رسد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه امام زمان (عج) به‌دنبال عدالت است اظهار کرد: عدالت یک امر فطری است و دولت امام زمان (عج) یک دولت فطری و مبتنی بر اخلاق است و همه به آن حضرت عشق می‌ورزند.

وی با بیان اینکه امروز در صحنه، کار سختی را پیش رو داریم بیان کرد: بعضی‌ها احساس می‌کنند که مسئولیتی ندارند در حالی‌ که مسئولیت‌ها روز به روز سخت تر می‌شود و امروز نیازمند غیرت, عشق و ارادت نسبت به امام زمان (عج) هستیم.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه امام علی (ع) به مالک می‌فرماید که نباید فاصله‌ای میان مردم و حاکمیت به‌وجود بیاید گفت: نامه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر درسنامه مدیریتی است و امروزه به این درسنامه مدیریتی نیازمندیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام مردم سالاری دینی است اظهار کرد: بعضی از مسئولان بدون مطالعه درسنامه مدیریتی امام علی (ع) به مسئولیت می‌رسند.

وی مسئله حقوق نجومی مدیران را غیرقابل هضم و بالاتر از تاسف عنوان کرد و گفت: حتی کم بودن افرادی که حقوق نجومی در دولت اسلامی می‌گیرند نیز باز هم زیاد است و نباید به این شکل خیانت کنند.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه برخی از روایات در مورد امام زمان (عج) جعل شده و ساختگی است بیان کرد: در برخی از روایات مطرح شده که هدف از دولت امام زمان (عج) برای انتقام و کشتار است و امام را خشن ترین فرد معرفی می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از محمدبن علی کوفی ۳۰ روایت دروغ در مورد امام زمان (عج) نقل شده است اظهار کرد: یکی از شاگردان امام صادق (ع) در مورد او می‌گوید که او فردی کذاب است.

وی با بیان اینکه فرضیه دوم، هدف از تشکیل دولت امام زمان (عج) را سلطه فیزیکی معرفی می‌کند مطرح کرد: هدف اصلی از تشکیل حکومت حضرت ولی عصر (عج) فراهم کردن بستر لازم برای کمال‌جویی و عبودیت است و دولت امام زمان (عج) دولتی مبتنی بر امنیت است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo