مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
یادواره شهدای منطقه کلاچای رودسر برگزار شد‌

یادواره شهدای منطقه کلاچای رودسر برگزار شد‌

یادواره شهدای والامقام منطقه سیارستاق بخش کلاچای شهرستان رودسر برگزار شد.

یکشنبه 24 جولای 2016 - 12:36

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسماعیل زمانی در مراسم یادواره شهدای والامقام منطقه سیارستاق بخش کلاچای شهرستان رودسر اظهار داشت: دوران طلایی دفاع مقدس نماد رشادت و ایستادگی مردانی است که درس عاشورا را در این دوران تجسم کردند و باور داشتند این انقلاب ریشه در مذهب، قرآن و عاشورا دارد.

وی افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا و تکیه بر آموزه‌های دینی در مقابل همه قدرت‌های پوشالی شرق و غرب ایستادند و هیمنه پوشالی آنان را شکستند و ثابت کردند ایمان و توکل به خدا بر همه ظواهر دنیوی غلبه می‌کند.

زمانی تصریح کرد: امروز یادواره‌های شهدا جلسات ایده پردازی است به‌طوریکه در این جلسات باید تلاش شود ایده‌های ناب آن مردان بزرگ بررسی و به نسل جوان منتقل شود تا جوانان بدانند در دوران معاصرشان چه مردانی بودند که دشمنان را با همه ادعا به زانو درآوردند.

این استاد دانشگاه زمان شناسی، ظرفیت شناسی، دشمن شناسی و امام شناسی را از مهمترین مولفه‌های برجسته شهدا خواند و گفت: آنان ایثار، اخلاص و شهادت را سرلوحه کارهای خود قرار دادند و در جواب هل من ناصر امام زمانشان لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی افزود: امروز هم جنگ ادامه دارد اما در عرصه‌ای خطرناک‌تر به نام جنگ نرم به‌طوریکه در این عرصه دشمنان از راه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ورود کرده و در این راستا کانون خانواده‌ها و بنیان اعتقادی افراد را نشانه گرفته که جوانان نوک پیکان حملات دشمنان در این عرصه قرار گرفته‌اند.

زمانی تصریح کرد: جنگ دشمن امروز جنگ با دین ما است و هدفش این است تا دین را از مردم جدا کند و در این راستا سرمایه‌گذاری زیادی کرده که باید تلاش کنیم تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا نکند که مهمترین شاخصه در این راه همانند شهدا تبعیت محض از ولایت فقیه است.

شرکت کنندگان در پایان این مراسم با نوحه‌خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای منطقه سیارستاق را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

enemad-logo