مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در گیلان

تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در گیلان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از تشییع پیکر سه شهید گمنام و شهیدان حمیدرضا رحیمیان و ایرج فلاح ابراهیم‌پور همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در استان خبر داد.

دوشنبه 25 جولای 2016 - 18:58

به گزارش رنگ ایمان، محمدرضا داوطلب امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به تشییع پیکر شهدای دوران دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: نهم مردادماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر سه شهید گمنام و شهیدان حمیدرضا رحیمیان و ایرج فلاح ابراهیم‌پور در نقاط مختلف استان تشییع می‌شود.

وی به خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خشکبیجار اشاره کرد و افزود: یک شهید گمنام در مرکز نیروی دریایی ارتش در حسن‌رود خاکسپاری می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه مراسم تشییع حمیدرضا رحیمیان از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در رودسر برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از ۲۸ سال پیکر شهید ایرج فلاح ابراهیم‌پور شناسایی شده و در آستانه‌اشرفیه تشییع می‌شود.

داوطلب به زندگی شهید ایرج فلاح ابراهیم‌پور اشاره کرد و گفت: ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ شهید فلاح ابراهیم‌پور متولد شد و در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه «شرهانی» به شهادت رسید.

وی، ایرج فلاح ابراهیم‌پور را اهل روستای «داخل» شهرستان آستانه‌اشرفیه خواند و بیان کرد: دو فرزند دختر از شهید مذکور به یادگار مانده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه ایرج فلاح ابراهیم‌پور از شهدای جاویدالاثر آستانه‌اشرفیه بود، اظهار کرد: پیکر شهید مذکور به‌تازگی شناسایی شده است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo