مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
بازکاوی عملیات ثامن‌الائمه(ع) در گیلان

بازکاوی عملیات ثامن‌الائمه(ع) در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از بازکاوی عملیات ثامن‌الائمه(ع) همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

دوشنبه 25 جولای 2016 - 19:20

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری فارس، رسول جلائی در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس گیلان با اشاره به پنجم مردادماه سالروز عملیات غرورآفرین «مرصاد» اظهار کرد: عملیات مذکور سبب شکست مفتضحانه منافقین در دوران دفاع مقدس شده است.

وی، یکی از مشکلات بزرگ دشمنان را نداشتن اشرافیت اطلاعاتی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نتیجه‌ای که دشمنان می‌گرفتند با اندیشه آنها متفاوت بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه اندیشه آمریکا در برجام مانند رفتارهای گذشته بود، تصریح کرد: آمریکا مواردی را که می‌خواست در برجام به ملت ایران تحمیل کند نتوانست به اهداف خود به طور صددرصدی برسد.

جلائی متذکر شد: تجهیزات و نیروها در جنگ‌ها پیروزی را رقم نمی‌زند بلکه خداوند آنها که در راه حق پایداری می‌کنند را به پیروزی می‌رساند.

وی در ادامه با تشریح راهبردها و سیاست‌های مشترک هفته دفاع مقدس، بیان کرد: نقش بی‌بدیل امام(ره) به عنوان فرمانده و ولی فقیه در حیات معنوی کشور به‌ویژه در دفاع مقدس حائز اهمیت است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان بر تبیین قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: وحدت اقوام، اقشار و ادیان مختلف به عنوان نقطه‌ای برجسته در موفقیت ملت ایران است.

جلائی، خواستار استفاده از فرصت هفته دفاع مقدس در راستای نهادینه کردن روحیه خودباوری در جامعه شد و خاطرنشان کرد: توجه به جهت‌گیری‌های راهبردی مقام معظم رهبری در نامگذاری «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بسیار مهم است.

«ما آماده‌ایم» شعار هفته دفاع مقدس

وی، «ما آمده‌ایم» را شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد و یادآور شد: سیاست‌های اجرایی، رویکردها و جهت‌گیری‌های دستگاه‌های متولی هفته دفاع مقدس مشخص شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دفاع مقدس توسط دستگاه‌های متولی در هفته دفاع مقدس امسال در استان خبر داد و اظهار کرد: بازخوانی عملیات‌های مهم و توجه به اقشار دوران دفاع مقدس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است.

جلائی، استفاده از هنرمندان در عرصه فیلم، تئاتر، عکس، داستان و … را از اولویت‌های هفته دفاع مقدس امسال ذکر کرد و افزود: نقش هنرمندان در تهییج مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی با تأکید بر توجه به نقش فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس امسال نشست‌های پاسخگویی به شبهات دفاع مقدس برای نسل جوان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از بازکاوی عملیات ثامن‌الائمه(ع) همزمان با هفته دفاع مقدس امسال در این استان خبر داد و تصریح کرد: بزرگداشت فرماندهان شهید فلاحی، فکوری، نامجو و کلاهدوز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته مذکور است.

جلائی به برگزاری پیاده‌روی همگانی همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان اشاره کرد و گفت: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته مذکور است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo