مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء گیلان: مردم فرهنگ “اشرافی‌گری” را تحمل نمی‌کنند

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء گیلان: مردم فرهنگ “اشرافی‌گری” را تحمل نمی‌کنند

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با بیان اینکه مردم فرهنگ “اشرافی‌گری” را تحمل نمی‌کنند، گفت: رسانه‌ها باید براساس رسالت آگاهی‌سازی، دادگاه افکار عمومی را تشکیل داده تا تئوریسین‌های فکری مکتب اشرافی‌گری در ایران به محاکمه کشیده شوند.

دوشنبه 25 جولای 2016 - 19:41

به گزارش رنگ ایمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه نه تنها دریافت فیش‌های حقوقی غیرمتعارف بلکه استفاده از رانت‌های دیگر هم جزو اصول انقلاب و انقلابی‌گری نیست، اظهار داشت: این چنین مدیریتی مدیریت اسلامی نیست.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء استان گیلان خاطرنشان کرد: ریشه فیش‌های حقوقی بالای برخی از مدیران خاص، ویژه‌خواهی، رانت‌خواری و دست‌اندازی به بیت‌المال را باید در آن افکار و مطالب ریشه‌یابی کرد.

وی تصریح کرد: از قوه قضائیه تقاضا می‌کنم که هم به‌عنوان یک مطالبه برای دریافت حق و حقوق مردمی و هم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری با این مفسده اخلاقی، سیاسی و اقتصادی برخورد کنند. رسانه‌ها نیز باید براساس رسالت آگاهی‌سازی، دادگاه افکار عمومی را تشکیل دهند تا تئوریسین‌های فکری مکتب اشرافی‌گری در جمهوری اسلامی به محاکمه کشیده شوند.

مهدوی با اشاره به کسانی که خدمت برای ملت را مهم ندانسته و مدیریت را یک امتیاز ویژه برای خود تلقی کردند، گفت: سرداران سازندگی باید پاسخ دهند که در نظام جمهوری اسلامی چه بناهای ظالمانه‌ای را ساخته‌اند که خروجی دولت آن‌ها پدیدارشدن آقازاده‌ها، ویژه‌خواهی‌ها، اختلاس‌ها و فیش‌های حقوقی بالای برخی از مدیران که باند و اقوام آن‌ها هستند شد؟.

وی گفت: امروز باید فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری را در دهه ۷۰ مرور کرد؛ ایشان در سال ۷۰ خطر این ناهنجاری‌های اخلاقی و بی‌عدالتی اجتماعی و تبعیض ظالمانه را بارها هشدار داده بودند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء استان گیلان با تاکید براینکه امروز هم به‌طور یقین مردم ما این فرهنگ اشرافی‌گری را تحمل نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به بسیاری از دولتمردان در دولت‌های کارگزاران سازندگی و اصلاحات هشدار داده بودند. 

ارسال دیدگاه

enemad-logo