مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
سرباز رشید اسلام پس از ۲۸ سال به زادگاهش بازگشت+تصاویر

سرباز رشید اسلام پس از ۲۸ سال به زادگاهش بازگشت+تصاویر

پیکر پاک سرباز رشید اسلام شهید حمیدرضا رحیمیان از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، ظهر امروز در رودسر تشییع و در زادگاهش منطقه چافجیر به خاک سپرده شد.

شنبه 30 جولای 2016 - 20:00

به گزارش رنگ ایمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیکر پاک سرباز رشید اسلام شهید با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از میدان امام خمینی(ره) رودسر تا میدان آیت‌الله طالقانی(سپاه) تشییع و پس از انتقال به زادگاهش منطقه چافجیر رودسر در آنجا به خاک سپرده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر در حاشیه این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: سرباز شهید حمیدرضا رحیمیان در سال ۶۷ در سن ۲۳ سالگی در منطقه شرهانی به شهادت رسیده بود که پس از ۲۸ سال پیکر مطهرش تفحص و به زادگاهش برگشت.

رضا غمخوار با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تشییع این شهید افزود: شهدا حق بزرگی بر ملت ایران دارند و مردم نیز به این موضوع واقفند و همان‌گونه که امروز شاهد هستیم با حضورشان ثابت کرده‌اند که همچنان رهرو راه شهدا هستند.

وی تصریح کرد: امروز پیام حضور مردم پس از ۲۸ سال از شهادت این شهید عزیز این است که دشمنان ببینند مردم پای آرمان‌های شهدا تا همیشه زمان باقی می‌مانند و در این راه هیچ‌گاه تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سوگواری و سینه‌زنی در عزای امام صادق (ع) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشتند.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo