مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
نمایشگاه «من حجاب را دوست دارم» در لاهیجان راه اندازی شد+عکس

نمایشگاه «من حجاب را دوست دارم» در لاهیجان راه اندازی شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رنگ ایمان، به نقل از «لاهیجان» ، جنبش مردمی من حجاب را دوست دارم در لاهیجان که چندماهی از فعالیت آن میگذرد اقدام به برپایی نمایشگاهی در حاشیه استخر کرد که این نمایشگاه شامل چهار غرفه «کودک و نوجوان»، «عکس و فیلم»، «غرفه حجاب» و «غرفه کرسی آزاد اندیشی»  می باشد. خانم […]

دوشنبه 1 آگوست 2016 - 18:17

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رنگ ایمان، به نقل از «لاهیجان» ، جنبش مردمی من حجاب را دوست دارم در لاهیجان که چندماهی از فعالیت آن میگذرد اقدام به برپایی نمایشگاهی در حاشیه استخر کرد که این نمایشگاه شامل چهار غرفه «کودک و نوجوان»، «عکس و فیلم»، «غرفه حجاب» و «غرفه کرسی آزاد اندیشی»  می باشد.

خانم صابر پور مسئول بانوان جنبش لاهیجان با بیان اینکه غرفه اول نمایشگاه مربوط به کودک و نوجوانان است که کودکان به نقاشی با محوریت حجاب می پردازند گفت: به نقاشی های برتر جوایز نفیسی اهدا می گردد. از برنامه های دیگر این غرفه می توان، قصه خوانی برای کودکان اشاره کرد، همچنین بسته های مسابقه ای برای این عزیزان تهیه شده که با خود به منزل برده و پس از تکمیل آنها، برای جنبش بازمیگردانند تا به قید قرعه در برنامه اختتامیه جوایز ارزنده ای تقدیمشان گردد.

وی با بیان اینکه مسابقه عروسک زیبای من، هم با استقبال کودکان و نوجوانان شهرستان همراه بوده است گفت: آنها عروسک های خود را محجبه کرده و برای جنبش می آورند تا در این مسابقه نیز شرکت کنند.

مسئول بانوان جنبش من حجاب را دوست دارم با بیان اینکه غرفه دوم مربوط به عکس و فیلم است که حاضران با نماد جنبش عکس گرفته و به نوعی عضویت خود در جنبش را اعلام می نمایند گفت: در مبحث فیلم به مصاحبه با آنها پرداخته میشود که در روز اختتامیه گوشه ای از این مستند اکران خواهد شد.

وی افزود: غرفه سوم که به غرفه حجابِ زیبا نامگذاری شده است غرفه ای است که به افراد بستن انواع و اقسام شال ها آموزش داده می شود. بالغ بر چهل نوع آموزش که هم اسلامی است و هم زیبا در این غرفه آموزش داده شده و هدف از این کار این است که مردم به این باور برسند که با حجاب هم میتوان زیبا بود.

صابرپور در ادامه با بیان اینکه غرفه چهارم غرفه ای است که کرسی های آزاد اندیشی، پرسش و پاسخ، مشاوره و کارهایی از این دست در آن صورت گرفت گفت: در این غرفه، اساتید مطرح شهرستانی و استانی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در اطراف نمایشگاه هم دو بنر ایستاده گذاشته شده و دو سوال مطرح شده که جواب آن را مردم می نوشتند و بر روی آن نصب میکردند افزود: دوسوال این بود که  «من حجاب را دوست دارم زیرا…» و «من حجاب را دوست ندارم زیرا…»…

مسئول بانوان جنبش من حجاب را دوست دارم با بیان اینکه نماز جماعت، گل سر سبد این فعالیت ها بود که ابتدای امر فقط با نیروهای جنبش به صورت محدود انجام می گرفت ولی با استقبال خوب مسافران و مجاوران، رفته رفته گسترش یافت گفت: این روزها نماز با شکوه تری، حتی در زیر بارش باران برگزار می شود.

ساعت ۲۲ روز پنج شنبه چهاردهم مرداد ماه مراسم اختتامیه این نمایشگاه در حاشیه استخر و با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۶)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۴)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۳)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۲)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۱۹)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۱۷)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۱۱)
نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۱)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۱۶)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۱۰)نمایشگاه عفاف و حجاب لاهیجان (۹)

ارسال دیدگاه

enemad-logo