مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
معاون اوقاف گیلان: ۱۳ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان گیلان برگزار می‌شود

معاون اوقاف گیلان: ۱۳ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: به مناسبت دهه کرامت ۱۳ ویژه برنامه در ۱۳ شهرستان استان گیلان برگزار می‌کنیم.

چهارشنبه 3 آگوست 2016 - 20:28

به گزارش رنگ ایمان، محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف گیلان در دهه کرامت اظهار داشت: ۱۳ ویژه برنامه را در ۱۳ شهرستان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌کنیم و در این راستا نسبت به آماده‌سازی بقاع متبرکه با مشارکت هیئت امنا بقاع متبرکه اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه در روز ۵ ذی‌القعده، روز تجلیل از امام‌زادگان ویژه برنامه‌ای را در امام‌زادگان برفجان در سیاهکل برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: این ویژه برنامه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ با حضور هیئت امنای بقاع متبرکه، مردم و مسئولان همراه با مولودی خوانی و سخنرانی امام جمعه سیاهکل برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان کرد: در این مراسم از هیئت امنای فعال بقاع متبرکه، مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، واقفان و جمعی از خیران بقعه‌ساز تجلیل می‌کنیم.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است، مطرح کرد: در برخی از بقاع متبرکه از جمله بقعه خواهر امام رضا(ع) در رشت میزبان خدام حرم رضوی هستیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در سطح اکثر بقاع متبرکه جشن‌های مختلف را برگزار می‌کنیم.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

enemad-logo