مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
معاون فرهنگی سپاه گیلان: برخی رسانه‌های غیررسمی درصدد ارائه اخبار نادرست به مردم هستند

معاون فرهنگی سپاه گیلان: برخی رسانه‌های غیررسمی درصدد ارائه اخبار نادرست به مردم هستند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی رسانه‌های غیررسمی درصدد ارائه اخبار نادرست به مردم هستند، گفت: نقش رسانه‌ها در ارتقا سطح آگاهی و تعالی فرهنگ و دانش عمومی و انعکاس واقعیت‌ها برای حل مشکلات و پیشبرد امور جامعه بسیار مهم است.

یکشنبه 7 آگوست 2016 - 22:44

به گزارش رنگ ایمان کامیار مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در انتقال اخبار درست دارند.

وی با بیان اینکه برخی از سایت‌ها و رسانه‌های غیررسمی در تلاش هستند تا اخبار نادرست و غیراخلاقی را به جامعه انتقال دهند، تصریح کرد: نقش خبرنگاران انقلابی این است تا با درستی، صداقت، دقت و سرعت لازم اخبار را در اختیار آحاد جامعه قرار دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به خبرنگاران و اصحاب رسانه که در مبحث کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید در استان گیلان نقش موثر و کارآمدی را ایفا کردند، اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان با جدیت و پوشش به‌موقع و انعکاس اخبار در تمامی برنامه‌ها و یادواره‌ها حتی در شهرستان‌ها شرکت کردند.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: استان گیلان دارای خبرنگاران بسیار خوب، با تجربه و ولایتمدار است که همه عرصه‌ها و صحنه‌ها را به‌درستی تشخیص می‌دهند و امیدواریم در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در راستای ارائه گزارش‌های درست گام‌های خوبی برداشته شود.

وی با بیان اینکه کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید در سطح قابل قبولی به اجرا درآمد و توانست بار دیگر نام پر افتخار گیلان را در رسانه‌های ملی و بین‌المللی مطرح کند، اظهار کرد: یکی از دلایلی که مردم به‌درستی و به‌موقع از برنامه‌های کنگره ملی اطلاعات کسب کردند حضور به‌موقع و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه در همایش‌ها بود که اگر مجاهدت و حضور به موقع اصحاب رسانه و خبرنگاران نبود شاید کنگره با این عظمت اتفاق نمی‌افتاد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به اصحاب رسانه‌ای که در نخستین ساعات برگزاری اجلاسیه‌ها در مراسم حضور پیدا می‌کردند تا بازتاب خبرها سریع انجام شود، مطرح کرد: تلاش بی‌وقفه خبرنگاران، اصحاب رسانه، روزنامه ‌نگاران و عکاسان در پوشش کامل خبری کنگره قالب تقدیر است.

مهدی‌پور گفت: نقش رسانه‌ها در ارتقا سطح آگاهی و تعالی فرهنگ و دانش عمومی و انعکاس واقعیت‌ها برای حل مشکلات و پیشبرد امور جامعه، بی‌تردید یکی از مهمترین عوامل توسعه فرهنگی و از نشانه‌های پویایی و تحرک هر جامعه است.

ارسال دیدگاه

enemad-logo