مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن : مراسم بزرگداشت ۵ آزاده شهید در فومن برگزار می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن : مراسم بزرگداشت ۵ آزاده شهید در فومن برگزار می شود

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران فومن با اشاره به درپیش بودن سالروز ورود آزادگان به مهین،ا ز برگزاری مراسم بزرگداشت پنج آزاده شهید این شهرستان خبر داد.

دوشنبه 15 آگوست 2016 - 21:24

به گزارش رنگ ایمان، بهروز محمدی در گفتگو با مهر، با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان اظهار کرد: شهرستان فومن همانند سال های گذشته برنامه های متنوعی برای این روز دارد.

وی با اشاره به فعالیت آزادگان در ۲۲ دستگاه اجرایی شهرستان ، افزود: بیشترین فراوانی حضور آزادگان در اداره آموزش و پرورش فومن با حدود ۴۰ کارمند آزاده است.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران فومن دیدار با کارکنان آزاده و بازنشسته، تبلیغات محیطی و برگزاری گرامیداشت برای آزادگان شهرستان با حضور مسئولان را برخی از برنامه های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان اعلام کرد.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای آزاده فومنی را نیز از شاخص ترین برنامه های شهرستان اعلام کرد و گفت: این برنامه در گلزار شهدای شهرستان فومن برگزار می شود.

محمدی با بیان اینکه شهرستان فومن دارای پنج شهید آزاده است، تصریح کرد: این مراسم صبح روز پنج شنبه دهه آخر مرداد ماه همراه با زیارت عاشورا و سخنرانی اجرا می شود.

وی در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان آزادگان که دارای رتبه های ممتاز علمی هستند اشاره کرد و افزود: اگر شرایط برگزاری این مراسم در این ایام مهیا نشود این برنامه بعد از مرداد ماه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

enemad-logo