مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید محمدصادق اسلامی (شهید مکتب روح الله)

تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید محمدصادق اسلامی (شهید مکتب روح الله)

دکتر علیرضا اسلامی گیلانی

شهید اسلامی از جمله مبارزین مسلمانی است که در آغازین روزهای نهضت اسلامی مردم ایران ، به ندای استنصار امام خمینی (ره) لبیک گفت و در صف یاران ایشان قرار گرفت.وی که مبارزات خود را از گروه شیعیان آغاز کرده بود با تبعید امام خمینی (ره) به منظور روشن نگاه داشتن مشعل مبارزه علیه رژیم شاه به همراه دیگر اعضای شاخه نظامی موتلفه به اعدام انقلابی حسنعلی منصور(نخست وزیر وقت ) مبادرت ورزید.

شنبه 10 سپتامبر 2016 - 14:00

بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و از طرف مراکز و موسسات پژوهشی در راستای ثبت ارزش های انقلاب که بارزترین آنها بیان زندگی شهداء گرانقدر می باشد گام های موثری برداشته شده است ،اما هنوز هم هستند انسان هایی که در حساس ترین روزهای انقلاب پذیرای مسئولیت شده و جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهاده،نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کرده اند،اما نسبت به معرفی آنها اقدام در خور و بایسته ای انجام نپذیرفته است که شهیدمحمد صادق اسلامی یکی از آنهاست .

%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8

شهید اسلامی  از جمله مبارزین مسلمانی است که در آغازین روزهای نهضت اسلامی مردم ایران ، به ندای استنصار امام خمینی (ره) لبیک گفت و در صف یاران ایشان قرار گرفت.وی که مبارزات خود را از گروه شیعیان آغاز کرده بود با تبعید امام خمینی (ره) به منظور روشن نگاه داشتن مشعل مبارزه علیه رژیم شاه به همراه دیگر اعضای شاخه نظامی موتلفه به اعدام انقلابی حسنعلی منصور(نخست وزیر وقت ) مبادرت ورزید. شهید اسلامی پس از پیروزی انقلاب نیز  به مجاهدت ها و فعالیت ها خود در جهت تثبیت نظام جمهوری اسلامی ادامه داد و در این راه به همراه دیگر یاران خود در حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ به فیض شهادت رسید.

تاریخ انتشار: اردیبهشت ۱۳۹۵

تعداد صفحات: ۳۸۰

شابک: ۹۷۸-۹۶۴-۴۱۹-۷۶۷-۳

نوبت چاپ: اول،زمستان ۱۳۹۴

قیمت: ۱۴۰,۰۰۰ ریال

شمارگان: ۱۰۰۰

ارسال دیدگاه

enemad-logo