مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
کاپیتان پرسپولیس و زنده کردن یاد شهید گیلانی «جواد دوربین»+عکس اقدام ارزشمند سیدجلال حسینی

کاپیتان پرسپولیس و زنده کردن یاد شهید گیلانی «جواد دوربین»+عکس

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که در این فصل پیش از شروع هر بازی، دقایقی با تیشرتی مزین به چهره یکی از شهدا وارد زمین می شود، این بار نیز با تیشرتی که عکس سردار شهید «جواد دوربین» روی آن چاپ شده بود، در مراسم پیش از بازی حضور پیدا کرد.

شنبه 26 نوامبر 2016 - 23:45

%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%b4%da%a9%d8%a8%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس تهران روز ۴ آذر ۱۳۹۵ برگزار شد. سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که در این فصل پیش از شروع هر بازی، دقایقی با تیشرتی مزین به چهره یکی از شهدا وارد زمین می شود، این بار نیز با تیشرتی که عکس سردار شهید «جواد دوربین» روی آن چاپ شده بود، در مراسم پیش از بازی حضور پیدا کرد.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، متولد خشکبیجار است و در سابقه بازی در تیم هایی چون ملوان بندر انزلی، سایپا، سپاهان، الاهلی قطر و نفت تهران و تیم ملی کشورمان را در کارنامه خود دارد.

جواد دوربین۱

سردار شهید جواد دوربین

سردار شهید جواد دوربین، یکی از شهدای مدافع حرم است که برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رهسپار سوریه شد و در خان طومان در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید جواد دوربین اهل خطه بندرانزلی استان گیلان و از پاسداران بازنشسته سپاه بود که دی ماه سال ۸۹ از خدمت بازنشسته و فرودین امسال به سوریه رفت. از این شهید والامقام ۴ فرزند به یادگار مانده است.

گفتنی است این ملی پوش کشورمان در دیدارهای گذشته در همین فصل، یاد شهیدان سردار حسن تهرانی مقدم، شهید مدافع حرم سردار همدانی و امیر شهید صیاد شیرازی را زنده کرده بود.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo