مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
پیکر خلبان شهید غلامرضا میرزایی در رشت تشییع میشود

پیکر خلبان شهید غلامرضا میرزایی در رشت تشییع میشود

پیکر خلبان شهید غلامرضا میرزایی کوچصفهانی که در سانحه سقوط بالگرد در دریای خزر به شهادت رسیده بود، پنج شنبه ۱۳۹۵/۹/۱۸ ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه ناحیه مرکزی در پل عراق رشت به سمت گلزار شهدای رشت تشییع می شود.

چهارشنبه 7 دسامبر 2016 - 23:40

پیکر خلبان شهید غلامرضا میرزایی کوچصفهانی پنج شنبه ۱۳۹۵/۹/۱۸ ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه ناحیه مرکزی در پل عراق رشت به سمت گلزار شهدای رشت تشییع می شود.

گفتنی است در ساعت ۴:۳۰ بامداد  ۷ آذر ۱۳۹۵ یک فروند بالگرد MI17 نیروی هوافضای سپاه که در اختیار مأموریت‌های شرکت نفت خزر بود، در اقدامی فداکارانه برای نجات یکی از کارکنان زحمتکش این شرکت که دچار عارضه قلبی شده بود، برای امدادرسانی به سکوی نیمه‌شناور امیرکبیر واقع در ۲۰ کیلومتری بندر امیرآباد استان مازندران اعزام شد.

این بالگرد پس از سوار کردن بیمار، مدت کوتاهی پس از برخاستن از سکو در مسیر ساحل دچار سانحه شده و در دریای خزر سقوط کرد و پنج سرنشین آن به لقاءالله پیوستند.

شهید میرزایی در این پرواز در قسمت کمک خلبانی مشغول انجام وظیفه بود.

%d8%aa%d8%b4%db%8c%db%8c%d8%b9-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c

ارسال دیدگاه

enemad-logo