مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
خاطرات حمید حاج عبدالوهاب استاندار اسبق گیلان آماده چاپ شد.

خاطرات حمید حاج عبدالوهاب استاندار اسبق گیلان آماده چاپ شد.

حمید حاج عبدالوهاب از مبارزان پیش از انقلاب اسلامی بود که بعد از پیروزی انقلاب در نقاط مختلف کشور به خدمت به مردم و نظام پرداخت و از جمله استانداری گیلان را برعهده داشت. اخیرا موزه عبرت ایران خاطرات ایشان را با نام «لتاک» آماده چاپ نموده است و اعلام کرده است که به زودی این کتاب روانه بازار خواهد شد

سه‌شنبه 21 فوریه 2017 - 05:20

اشاره: حمید حاج عبدالوهاب از مبارزان پیش از انقلاب اسلامی بود که بعد از پیروزی انقلاب در نقاط مختلف کشور به خدمت به مردم و نظام پرداخت و از جمله استانداری گیلان را برعهده داشت. اخیرا موزه عبرت ایران خاطرات ایشان را با نام «لتاک» آماده چاپ نموده است و اعلام کرده است که به زودی این کتاب روانه بازار خواهد شد.

محمد حسین نیکنامیان از نگارش “لتاک” می گوید

کتاب در پیش رو زندگینامه جناب آقای حمیدحاج عبدالوهاب, از زندانیان سیاسی مسلمان پیش از انقلاب می باشد که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سمت های مختلفی از جمله استانداری مناطقی از کشور در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند .

مطالعه زندگی پر فراز و نشیب این مبارز در دوران طاغوت می تواند تجربه بسیار خوبی را برای خواننده نسل جوان امروز به ارمغان بیاورد.

نویسنده کتاب خاطرات آقای حاج عبدالوهاب در خصوص نکات ویژه و شاخص خاطرات ایشان بیان داشت: طی سیر مطالعاتی که در فعالیت های مبارزاتی حمید حاج عبدالوهاب داشته ام به این موضوع بایستی اشاره کنم که ایشان در برهه های مختلف زندگی توانسته راه و مسیر صحیح را انتخاب نماید و اتفاقات حاشیه ای باعث انحراف ایشان از هدف اصلی مبارزاتی نشدند که این امر می تواند به عنوان درس بزرگی برای خواننده اثرتلقی گردد.

 وی در ادامه در خصوص نام اثر و وجه اشتراک آن افزود: اسم کتاب برگرفته از نام روستایی می باشد که داستان از آن محل به نام” لتاک” آغاز می گردد و آن هم به این علت می باشد که از جمله مقاطع حساس زندگی هر پسری می توان به دوران خدمت سربازی وی اشاره کرد که داستان زندگی این مبارز بزرگ نیز از این نقطه عطف آغاز می گردد.

شایان ذکر است در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سال ۹۵ موزه عبرت ایران میزبان جناب آقای حمید حاج عبدالوهاب زندانی سیاسی مسلمان پیش از انقلاب اسلامی و نویسنده خاطرات ایشان جناب آقای محمدحسین نیکنامیان بود همچنین در روزهای آتی, کتاب داستانی خاطرات این مجاهد راه حق توسط انتشارات موزه عبرت ایران رونمایی و به بازار نشر ارائه خواهد گردید.

منبع: کانال تلگرامی همراهان موزه عبرت به ادرس @Ebratmuseum

ارسال دیدگاه

enemad-logo