مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
مراسم بزرگداشت شهید کریمی در لاهیجان برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت شهید کریمی در لاهیجان برگزار شد+تصاویر

حاتمیان با اشاره به مظلومیت شهید کریمی و ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار در روز سیزدهم فروردین سال ۶۵ ابراز داشت: شهدا مظلومانه زیستند و مظلومانه از دنیا رخت بر بستند.

دوشنبه 3 آوریل 2017 - 08:39

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت شهید ابوالحسن کریمی  سجاده نشین مسلخ عشق سردار حزب الله گیلان با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم شهید پرور لاهیجان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان امشب در مراسم سی و یکمین سالگرد شهید ابوالحسن کریمی در مسجد جامع لاهیجان اظهار داشت: باید از خون شهدای والامقام و ایثارگری چون شهید ابوالحسن کریمی برای جوانان خود الگو بسازیم.

مسئول ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دنیای پر از فساد و نیرنگ غرب از آگاهی جوانان ما می‌ترسد گفت: ارتقای سطح آگاهی جوانان نسبت به مسائل دینی و مذهبی و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت  لازمه دوری از انحرافات است.

وی خون شهدایی چون شهید کریمی را  مایه پیروزی انقلاب دانست و افزود: با ادامه راه شهدا، زنده نگه داشتن یاد آنان و گسترش فرهنگ ایثار در جامعه به‌ویژه بین جوانان این مرز و بوم می‌توانیم به تداوم انقلاب اسلامی کمک کنیم.

حاتمیان با اشاره به مظلومیت شهید کریمی و ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار در روز سیزدهم فروردین سال  ۶۵ ابراز داشت: شهدا مظلومانه زیستند و مظلومانه از دنیا رخت بر بستند. 

همزمان با سی و یکمین سالگرد شهید ابوالحسن کریمی از نرم افزار سردار حزب الله گیلان به‌عنوان نخستین برنامه اندرویدی در زمینه زندگی و زمانه شهید کریمی که توسط مرکز نرم افزار و چند رسانه‌ای سراج در گیلان طراحی و ساخته شده است رونمایی می شود.

شهید حاج شیخ ابوالحسن کریمی شامگاه ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۵ در نزدیکی مسجد گلشاهی در لاهیجان مورد حمله مسلحانه منافقان کوردل قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله دعوت حق را لبیک گفت و به مقام والای شهادت نائل آمد.

عکس های سید عبدالرضا کیایی از مراسم دیروز را به نقل از خبرگزاری برنا با هم می بینیم.

 

 

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo