مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
حجت‌الاسلام شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی درگذشت + جزئیات تشییع

حجت‌الاسلام شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی درگذشت + جزئیات تشییع

محقق، مؤلف و عالم ربانی حجت‌الاسلام شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی، که سالها در تهران اقامت داشت، ظهر روز ۶ دی ۱۳۹۶ دارفانی را وداع گفت. حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تاج لنگرودی ۲۲ بهمن سال ۱۳۱۰ در شهر لنگرودمتولد شدند، وی از سن ۱۴ سالگی در حوزه علمیه لاهیجان مشغول به تحصیل و از سال ۱۳۲۶ تا ۱۳۳۹ برای ادامه تحصیلات دینی وارد شهر قم شد …

چهارشنبه 27 دسامبر 2017 - 22:00

محقق، مؤلف و عالم ربانی حجت‌الاسلام شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی، که سالها در تهران اقامت داشت، ظهر روز ۶ دی ۱۳۹۶ دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تاج لنگرودی ۲۲ بهمن سال ۱۳۱۰ در شهر لنگرودمتولد شدند، وی از سن ۱۴ سالگی در حوزه  علمیه لاهیجان مشغول به تحصیل و از سال ۱۳۲۶ تا ۱۳۳۹ برای ادامه تحصیلات دینی وارد شهر قم شده و در درس خارج فقه محضر مرحوم آیت ا.. بروجردی در مسجد بالاسر و درس خارج اصول محضر امام خمینی (ره) در مسجد سلماسی را درک کرد.

شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی در سال ۱۳۳۹ همزمان با هجرت به تهران نویسندگی را با نگارش مجموعه تاج آغاز کرد و تا کنون ۵۱ جلد کتاب به رشته تالیف در آورده اند که از مهم ترین آثار منتشر شده وی می توان به از مدینه تا مدینه، واعظ خانواده، گفتار وعاظ (۵ جلد)، سیمای امام زمان (عج)، با امام حسین به سوی بهشت، زشت و زیبا، داستان زنان، اخلاق انبیاء، گفتار انبیاء و…  اشاره کرد.

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام تاج لنگرودی روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ صبح٬ از مسجد امام علی(ع) شهران و از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

.

.

منابع: خبرگزاری تسنیم/ سایت اطلاع رسانی عقیق.

ارسال دیدگاه

enemad-logo