مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۱۷ اردیبهشت

تقویم تاریخ گیلان – ۱۷ اردیبهشت

تشکر دفتر مقام معظم رهبری از ولایتمداری مردم گیلان. تنها یک روز پس از اتمام سفر ۶ روزه رهبر معظم انقلاب به گیلان، در این روز دفتر ایشان خطاب به مردم گیلان پیامی صادر کرد و از استقبال پرشور مردم گیلان تشکر کرد. متن پیام به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم. سفر رهبر […]

چهارشنبه 7 می 2014 - 23:09

تشکر دفتر مقام معظم رهبری از ولایتمداری مردم گیلان. تنها یک روز پس از اتمام سفر ۶ روزه رهبر معظم انقلاب به گیلان، در این روز دفتر ایشان خطاب به مردم گیلان پیامی صادر کرد و از استقبال پرشور مردم گیلان تشکر کرد. متن پیام به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم. سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان گیلان که با استقبال کم نظیر زنان و مردان قهرمان و تلاشگر و نوجوانان و جوانان پرشور گیلانی همراه بود و صحنه های بدیع و به یادماندنی آفرید، حاکی از صفا و صمیمیت، نشاط و شادابی و عمق ایمان دینی و احساسات و عواطف همراه این ایمان است که برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهدبود. از قشرهای مختلف مردم اعم از کشاورزان، شالیکاران، چایکاران، فرهنگیان و دانشگاهیان، روحانیان، بسیجیان، اصناف، کارگران و صیادان، کارمندان و روستاییان استان گیلان که زادگاه عالمان و فقیهان بزرگ و اندیشمندان نابغه و پناهگاه خاندان حضرت علی(ع) در دوران حکومت های جور و ظلم بود و تاریخ ۲۲ ساله انقلاب اسلامی نیز مملو از ایثار و رشادت جوانان خطه گیلان است، انتظاری جز چنین عشق و محبت به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب نمی رفت. دفتر رهبرمعظم انقلاب در کمال خضوع از محبت، صمیمیت و مهمان نوازی فرد فرد مردم متدین و با فرهنگ استان گیلان که باید به حق آنان را مردان و زنان رنج و برنج نامید، به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان قدردانی می نماید و با تشکر از تمام مسؤولان محترم کشوری خصوصاً تنی چند از اعضای هیأت دولت و مسؤولان محترم محلی، ائمه جمعه و نمایندگان استان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم که در این سفر نهایت همکاری را از خود نشان دادند، ابراز امیدواری می کند طرحها و برنامه های پیش بینی شده برای تسریع در حل مشکلات منطقه با پیگیری مسؤولان به سرعت به اجرا درآید. ۱۷ اردیبهشت ماه ۸۰ .» (۱۳۸۰ ش) (روزنامه همشهری، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت‌۱۳۸۰، ش۲۳۹۷‏، صفحه سیاسی؛ روزنامه ایران، س۷، ش۱۷۹۹، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۰، ستون خرداد ۱۸٫)

ارسال دیدگاه

enemad-logo