مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۲۲ خرداد

تقویم تاریخ گیلان – ۲۲ خرداد

۱- ولادت آیت الله شیخ جواد فومنی حائری در کربلا. پدرش شیخ جعفر نیز از علما بود. آیت الله فومنی از علمای مجاهدی است که در حمایت از نهضت امام خمینی حمایت ها کرد و در همین مسئله جان خود را با خدا معامله کرد. (۱۲۹۱ ش) ۲- برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری. در […]

پنج‌شنبه 12 ژوئن 2014 - 22:09

۱- ولادت آیت الله شیخ جواد فومنی حائری در کربلا. پدرش شیخ جعفر نیز از علما بود. آیت الله فومنی از علمای مجاهدی است که در حمایت از نهضت امام خمینی حمایت ها کرد و در همین مسئله جان خود را با خدا معامله کرد. (۱۲۹۱ ش)

۲- برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری. در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، ۹۵ درصد از واجدین شرایط گیلان به پای صندوق های رأی آمدند. در این میان ۸۵ درصد به دکتر محمود احمدی نژاد رأی دادند و با این کار بیزاری خود را از سایر کاندیداهای فتنه گر ابراز کردند. میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی سایر کاندیداهایی بودند که بعد از انتخابات به اعتراض برخواستند. بعد از چندی رضایی کنار کشید ولی آن دو نفر به فتنه گری خود ادامه دادند و در نزد مردم منفور گشتند. (۱۳۸۸ ش)

ارسال دیدگاه

enemad-logo