مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
کتاب رنگ ایمان

کتاب رنگ ایمان

در آستانه سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان گیلان , برای اولین بارمجموعه سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان با عنوان رنگ ایمان(فاتح۳) منتشر شد این کتاب در قالب پالتویی و در ۱۲۸ صفحه با طراحی جدید و به قیمت ۱۰۰۰ تومان به بازار نشر عرضه شده است علاقه مندان می توانند […]

شنبه 1 می 2010 - 20:39

در آستانه سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان گیلان , برای اولین بارمجموعه سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان با عنوان رنگ ایمان(فاتح۳) منتشر شد

این کتاب در قالب پالتویی و در ۱۲۸ صفحه با طراحی جدید و به قیمت ۱۰۰۰ تومان به بازار نشر عرضه شده است

علاقه مندان می توانند  برای خرید کتاب با شماره ۰۹۱۱۱۳۰۴۴۹۲ تماس حاصل نمایید

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب

 

مقدمه کتاب

پس از سالها انتظار و امید ، بالاخره دیدگان مردم مومن و ولایت ‌مدار گیلان در اردیبهشت سال ۱۳۸۰، به جمالِ آفتابِ روشنی بخش دلهای مومنین ، ولی‌امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای منوَر شد.

پس از گذشتن چندین سال از آن سفر روحانی و آن دیدارهای خاطره انگیز ، مرور جمله‌های حضرت آقا در میان اقشار مختلف مردم گیلان ،‌خواندنی و دلنشین و الهام بخش است.

از آنجا که همه سخنان حکیمانه و سرشار از لطف ایشان در جمع مردم گیلان تا کنون ـ حتی در سایت‌های مربوطه ـ به انتشار عمومی نرسیده بود ، بر آن شدیم که زمینه‌ی این کار ضروری و زمین مانده را فراهم آوریم.

آنچه می‌خوانید مجموعه سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان است که به همت مومنانه و پیگیری‌های دلسوزانه عده‌ای از طلاب جوان ،‌گردآوری و آماده طبع شده است ، تا هم شناسنامه‌ای باشد برای امَت غیور گیلان و هم میزانی برای سنجش رفتار ما و مسئولین.

در خاتمه از همکاری و تلاش خالصانه‌ی همه افرادی که در آماده سازی تا چاپ و توزیع این اثر ما را یاری نمودند تشکر و قدردانی می‌نماییم و دست تمام دلسوزان و یاوران انقلاب را در جمع‌آوری اطلاعات و اسناد انقلاب و جنگ و نشر و تولید آنها به گرمی می‌فشاریم و منتظر شنیدن نظرات سازنده شما هستیم.

کانون فرهنگی دینی ثقلین

بهار سال همت و کار مضاعف

ارسال دیدگاه

enemad-logo