مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
رونمایی از کتاب شناختنامه مدرسه علمیه آیت الله بهجت ره قم + تصاویر

رونمایی از کتاب شناختنامه مدرسه علمیه آیت الله بهجت ره قم + تصاویر

در حاشیه مراسم سخنرانی درباره حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه مدرسه علمیه آیت الله بهجت با حضور مدیریت مدرسه و معاونان آن و طلاب محترم مدرسه علمیه آیت الله بهجت و تعدادی از طلاب مدرسه حقانی قم و با حضور آقای محمود خالقی معاون سابق پژوهش و آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور از کتاب شناختنامه مدرسه علمیه ایت الله بهجت قم رونمایی شد.

پنج‌شنبه 16 جولای 2020 - 18:51

از کتاب «شناختنامه مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم» رونمایی شد.

در روز دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ و در حاشیه مراسم سخنرانی درباره حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه مدرسه علمیه آیت الله بهجت با حضور مدیریت مدرسه و معاونان آن و طلاب محترم مدرسه علمیه آیت الله بهجت و تعدادی از طلاب مدرسه حقانی قم و با حضور آقای محمود خالقی معاون سابق پژوهش و آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور از کتاب «شناختنامه مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم» رونمایی شد.

در رونمایی از این کتاب، معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله بهجت درباره این کتاب گفت:

«شناختنامه مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم» کتابی است که بر اساس الگوهای مطالعاتی موسسین مدرسه قبل از تاسیس آن و تلفیق آن با تجربیات به دست آمده در خلال عملیات چند ساله اجرای آنها در زمینه تربیت، تهذیب و آموزش طلاب در حوزه مقدسه قم و در چارچوب ساختارهای موجود که بیشترین بهره‌وری را برای رسیدن به اهداف و آرمانها دارد به نگارش در آمده است.

 

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه گفت: از اهداف تالیف این کتاب، علاوه بر تجربه نگاری، تعیین شاخصهایی جهت ارزیابی، سنجش و پایش مدرسه علمیه است که زمینه نقد عالمانه برای رشد و تعالی آن را فراهم می آورد. همچنین این کتاب می تواند الگودهی خوبی برای توان افزایی بیشتر نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در تاسیس و اداره مدارس علمیه را موجب شود.

 

گفتنی است کتاب «شناختنامه مدرسه علمیه آیت الله بهجت (ره) قم» در ۸۰ صفحه و در قطع رقعی به چاپ رسیده است. مقدمه آیت الله ضرابی (یکی از اعضای هیات امنای مدرسه) و حجت الاسلام و المسلمین عباسی (مدیریت مدرسه) در ابتدای کتاب درج شده و کتاب در ۴ فصل به معرفی اهداف، ساختار، و برنامه های معاونت های مدرسه می پردازد.

 

حجج اسلام نصرت الله عباسی، مرتضی قضایی، ابراهیم شریفی، حسین جهانی فرد و مرتضی عبداللهی از نویسندگان این کتاب هستند که در نهایت با قلم حجت الاسلام مرتضی عبداللهی معاون پژوهش مدرسه، به تدوین رسیده است.

 

علاقه مندان، میتوانند جهت تهیه این کتاب از طریق سایت مدرسه و یا شماره تماس های آن اقدام نمایند.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo