مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday 16 Apr 2024
محتوا
مراسم تجلیل از عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی میرعبدالعظیمی در شفت

مراسم تجلیل از عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی میرعبدالعظیمی در شفت

 همایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی شهرستان شفت با حضور مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان برگزار شد. در این همایش که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، از حجت الاسلام سیدعلی میرعبدالعظیمی از مبارزین باسابقه انقلاب و از یاران شهید نواب صفوی تجلیل شد.   به گزارش گیلان آنلاین، در این همایش که با حضور […]

جمعه 5 ژوئن 2015 - 18:18

 همایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی شهرستان شفت با حضور مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان برگزار شد. در این همایش که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، از حجت الاسلام سیدعلی میرعبدالعظیمی از مبارزین باسابقه انقلاب و از یاران شهید نواب صفوی تجلیل شد.

  به گزارش گیلان آنلاین، در این همایش که با حضور کیهان هاشم نیا، استاندار گیلان برگزار شد، از حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرعبدالعظیمی از مبارزین قدیمی انقلاب و از یاران شهید نواب صفوی تقدیر به عمل آمد .

در ادامه این همایش جوادشفیعی ثابت؛ فرماندار شهرستان شفت گفت: حضور بی نظیر مردم در جشن انقلاب شهرستان شفت نشان از روحیه شرافت؛ فتوت و توانمندی مردمان صبور و بابصیرت این شهرستان است.

 

فرماندارشفت ادامه داد: امروز در سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با حضور استاندار محترم و معزز گیلان ؛ نماینده محترم مردم شریف شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه محترم ؛ اعضای محترم شورای تأمین و همه مسئولین و مردم عزیز شفت دور هم جمع گشته ایم تا از مبارزی تقدیر نماییم که از مفاخر گیلان و از هم رزمان شهید گرانقدر نواب صفوی(ره) بودند.

شفیعی گفت: «حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرعبدالعظیمی با سابقه درخشان مبارزات سیاسی علیه رژیم منحوس پهلوی یکی از فرزندان پرورش یافته از شهرستان عالم پرور شفت؛ مشهد امامزادگان مطهر و شریف آقا امامزاده اسحاق(ع) و آقا امامزاده ابراهیم(ع) و همچنین زادگاه آیت ا… سید محمد باقر موسوی شفتی(ره) و آیت ا… میرزای شفتی (ره) و از روستای زیبا  و با پیشینه تاریخی کمسار می باشند که باعث مباهات و افتخار این شهرستان بوده و هستند.»

منبع: گیلان آنلاین

ارسال دیدگاه

enemad-logo