مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
مدیرکل سابق ارشاد اسلامی گیلان در لبنان به شهادت رسید

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی گیلان در لبنان به شهادت رسید

حجت  الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت صبح امروز در مقابل سفارت ایران به شهادت رسید. به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت […]

یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 05:45

حجت  الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت صبح امروز در مقابل سفارت ایران به شهادت رسید.

ansari.jpg (600×400)

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت صبح امروز، 28آبان ماه در مقابل سفارت ایران به شهادت رسید.

دو انفجار به فاصله دو دقیقه به وقوع پیوسته که در انفجار اول یک عامل انتحاری با موتورسیکلت به سوی موانع امنیتی سفارت حرکت کرده و خود را منفجر کرده و در انفجار دوم یک عامل انتحاری با خودروی “رنو” بمب‌گذاری شده‌اش خود را منفجر کرد. پس از انفجار نیروهای امنیتی اطراف محل انفجار را محاصره کردند.

در همین حال به گزارش سایت النشره، سفارت ایران از سلامت غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان خبر داد و عنوان داشت که خود سفارت هدف قرار نگرفته است، با این حال شبکه العالم و خود سفیر از شهادت ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی سفارت ایران خبر دادند.

حجت  الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری متولد 1338 ه.ش در شهرستان لامرد از توابع استان فارس و دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بود.

از سوابق کاری این شهید می توان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به مدت دو سال (از سال 1371- 1373) اشاره کرد.

وی به مدت ده سال (از سال 1373-1383) مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان بود که در این مدت خدمات شایانی به ارتقای فرهنگی استان گیلان کرد.

همچنین حجت الاسلام انصاری از سال 1383 به مدت پنج سال و نیم رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان بود و تا پیش از تصدی رایزن فرهنگی ایران در بیروت به مدت سه سال مدیر کلی آفریقا – عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

enemad-logo