مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
اول آبان روز رونمایی از کتاب آیت الله خمامی در رشت

اول آبان روز رونمایی از کتاب آیت الله خمامی در رشت

مراسم رونمایی کتاب «آیت‌الله‌العظمی شهید حاج ملامحمد خمامی، جریان مشروعه‌خواهی گیلان و رهبری آن در نهضت مشروطه» پنجشنبه همین هفته برگزار خواهد شد. این مراسم با سخنرانی دکتر موسی حقانی از تاریخنگاران برجسته کشور پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۷ شب در سالن اجتماعات دانشگاه الزهرای رشت (روبروی ورزشگاه شهید عضدی) انجام خواهد شد.   […]

یکشنبه 7 ژوئن 2015 - 06:34

مراسم رونمایی کتاب «آیت‌الله‌العظمی شهید حاج ملامحمد خمامی، جریان مشروعه‌خواهی گیلان و رهبری آن در نهضت مشروطه» پنجشنبه همین هفته برگزار خواهد شد. این مراسم با سخنرانی دکتر موسی حقانی از تاریخنگاران برجسته کشور پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۷ شب در سالن اجتماعات دانشگاه الزهرای رشت (روبروی ورزشگاه شهید عضدی) انجام خواهد شد.

 

 

ayatollahkhomami1.jpg (333×472)11390_230_294.jpg (230×282)

این کتاب به عنوان هفتمین اثر از سری کتاب‌های موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان در قطع وزیری و در ۴۸۰ صفحه و درباره جریان مشروعه خواهی گیلان در ۱۳ فصل نگاشته شده و محوریت آن با رهبر مشروعه‌خواهان گیلان آیت‌الله خمامی است که در کنار ایشان سایر رهبران این جریان در گیلان نیز معرفی شده‌اند.

از همه کسانی که به تاریخ گیلان علاقمند هستند و در صدد آشنایی با یکی از قله های تاریخ مبارزات اسلامی مردم گیلان هستند دعوت می شود که در این مراسم حضور به هم رسانند.

کسانی که مایل به تهیه کتاب هستند از هر جای ایران که هستند می توانند آن را از کتابفروشی میثاق تهیه نمایند: کتابفروشی میثاق: رشت، خ شریعتی، بعد از میدان بسیج (صیقلان)، جنب پاساژ دیلمان. شماره تلفن: ۰۹۱۱۸۷۶۰۸۵۶

 https://www.rangeiman.ir/images/namavaran/khomami/roonamaii.jpg

ارسال دیدگاه

enemad-logo