مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 Apr 2024
محتوا
رونمایی از نشان “هشت دی” روز پرچمداری گیلانیان + تصاویر

رونمایی از نشان “هشت دی” روز پرچمداری گیلانیان + تصاویر

نشان “هشت دی” روز پرچمداری گیلانیان با اثر “رضا نژاد” گرافیست گیلانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس حوزه هنری استان در منزل شهید “حامد کوچک زاده” رونمایی شد. ۸ دی ماه سال ۱۳۲۹ تاریخ حمایت مردم گیلان از ملی شدن صنعت نفت است و ۸ دی ماه سال ۱۳۸۸ نیز یادآور میدان‌داری مردم گیلان برای صیانت از هویت و استقلال سیاسی ایران می باشد..

پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 07:36

نشان “هشت دی” روز پرچمداری گیلانیان با اثر “رضا نژاد” گرافیست گیلانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس حوزه هنری استان در منزل شهید “حامد کوچک زاده” رونمایی شد. گفتنی است ۸ دی ماه سال ۱۳۲۹ تاریخ حمایت مردم گیلان از ملی شدن صنعت نفت است و ۸ دی ماه سال ۱۳۸۸ نیز یادآور میدان‌داری مردم گیلان برای صیانت از هویت و استقلال سیاسی ایران می باشد. قابل ذکر است شهید مدافع حرم “حامد کوچک‌زاده” از بانیان برپایی راهپیمایی هشتم دی‌ماه ۸۸ در گیلان بود.

گفتنی است در این جلسه از استاد سخاوت امانی، عکاس و هنرمند پیشکسوت گیلانی، که به صورت ویژه در حماسه هشت دی حضور فعال داشت و خلق حماسه ماندگار گیلانیان را به ثبت رساند توسط مدیرکل ارشاد گیلان و مدیر حوزه هنری گیلان در منزل شهید حامد کوچک‌زاده تجلیل شد.

 

 

 

 

 

منابع:

https://www.8deynews.com/640115

https://eitaa.com/Gilan_Press

پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان https://eitaa.com/artguilanews

ارسال دیدگاه

enemad-logo