مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
وصیت نامه پاسدار اسلام شهید حسن شعبانی نژاد

وصیت نامه پاسدار اسلام شهید حسن شعبانی نژاد

بسم الله الرحمن الرحیم وصیت نامه پاسدار اسلام شهید حسن شعبانی نژاد ای کسانی که ایمان آورده اید هرگاه با فوجی از دشمن مقابل شدید, پایداری کنید و خدا را پیوسته به یاد آورید, باشد که پیروزمند و فاتح گردید.  حمد و سپاس خدای را که ما را از گل آفرید و از روح خود […]

یکشنبه 4 جولای 2010 - 13:37

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه پاسدار اسلام شهید حسن شعبانی نژاد

ای کسانی که ایمان آورده اید هرگاه با فوجی از دشمن مقابل شدید, پایداری کنید و خدا را پیوسته به یاد آورید, باشد که پیروزمند و فاتح گردید.

 حمد و سپاس خدای را که ما را از گل آفرید و از روح خود در کالبد مان دمید. خدایی که نسل آدم را از آبی پست که شیره جان است بیار است و به او راهی نشان داد و دستوراتی به عقل و شعورش بخشید تا خود انتخابگر راهش باشد . من به شکرانه این نعمتهای الهی خود را بنده ذلیل و ناتوانی می دانم و بر خاک سجده کرده او را ستایش می کنم درود بر محمد (ص) فرستاده بر حق خداوند متعال و سلام بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینی کبیر و سلام بر ملت شهید پرور ایران خصوصاً همشهریان عزیز و پدر و مادر و دوستان و آشنایان که همیشه به ما روحیه می دهند تا با کفر بستیزیم. چرا که اگر بکشیم پیروزیم و اگر هم کشته شویم باز پیروزیم. از آنجا که احساس کردم, اسلام و قرآن در خطر است, برای صیانت از آئین الهی رهسپار جبهه شدم و رضای خدا را در این می دیدم همان رضایتی که حسین (ع) آن را درک کرد و ندای یاری طلبی سر داد و حرکت کرد. ندایی که امروز رهبر مان خمینی کبیر آن را سر داد. که خدایا ای کاش میلیونها جان داشتم و بخاطر رضای تو در راه اسلام عزیز فدا میکردم. مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی رهبری و ولایت فقیه بوده است.

ولایت فقیه همان رسالت انبیاء و امامان معصوم را بر عهده گرفته و ما باید سعی کنیم که در تمامی امور از آن پیروی کنیم چرا اگر جز این باشد به کمال نخواهیم رسید زیرا اولین مرحله برای ایندو کمال , تسلیم در برابر خدا و رسول و امامان معصوم و امروز در برابر ولایت فقیه است و از طرف دیگر از آنجا که امام نعمتی است خداوند به ما عطا فرموده باید شکر این نعمت را به جا آوریم و تابع دستورات ایشان باشیم اگر خدای ناکرده از این امر سر پیچی کنیم به گمان به عذاب الهی دچار خواهیم شد و خداوند هرگز ما را نخواهد بخشید. من برای رضای خدا و اطاعت از امام به جبهه می روم و امیدوارم که بتوانم بخوبی از عهده این مسئولیت بر آیم.

ای ملت آزاده ایران, من برای شما می توانم بنویسم این شما بودید که مرا را پرورش داده و مشوق و راهنما شدید و به ادامه راه امیدوار ساختید . ای انقلاب عزیز سیراب شو از خون ما و به ایستادگی ادامه بده ای اسلامیان بر خروشید و به رهبری این پیر کبیر و اسطوره مقاومت, پرچم اسلام را در سراسر جهان بر افراشته سازید ای جوانان همه شما در برابر ملتمان تحت ستمی چون فلسیطین, لبنان, افغانستان, عراق, مصر و … مسئول هستید برخیزید و بگوئید تا به یاری الله این ملتها از زیر یوغ چپاولگران نجات یابند.

ای مردم بی تفاوت نباشید و در هر سنگر که هستید بکوشید کارگر در کارخانه , کشاورز در مزرعه, سرباز در جبهه و … همه فعالیت کنید تا انقلاب به پیروزی نهایی برسد و مقدمه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) گردد و در این راه از هیچکس نهراسید.

ای جوانان

نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد. مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در مهراب بشهادت رسید. مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب مان را بدهید. دانشجویان تربیت معلم, معلمین و دبیران محترم راه شما راه انبیاء است. پس همچون انبیاء هادی عزیزان اسلام و ایران باشید. آنها را از جهل و نادانی به نورو روشنائی رهنمون شوید و با نشر فرهنگ اصیل اسلام در جهانی کردن انقلاب نقش خود را ایفا کنید.

و اما پدر و مادر عزیزم

می دانم که هر پدر و مادری آرزو دارد فرزندش در کنارش باشد و از او دور نشود اما آرزوهای ما باید جهت دیگری پیدا کند و در راه تقویت اسلام باشد . خودتان هم قبول دارید که وقتی پایمسئولیت الهی پیش می آید باید دستور خدا را اجرا کرد و این امانت را به صاحب آن باز گرداند جبهه بهترین محل برای آزمایش و پس دادن امانت است و این را بدانید وقتی که انسان می خواهد با خدا معامله کند باید بهترین چیزی را که دارد تقدیم کند امروز من غیر از یک جان ناقابل چیز دیگری ندارم و امیدوارم که خدا قبول کند و از سر تقصیرات من و اشتباهاتم بگذرد. از شما می خواهم زینب وار استقامت کنید و اگر جنازه ام به دستتان نرسید, بر تابوتم یک جلد قرآن بگذارید تا مردم بداند که هدفم خدا بوده و قرآن نه هیچ چیز دیگر . عکس از امام را زینت بخش تابوتم کنید و در کنارش عکس کوچکی از مرا بزنید که مردم بدانند این شهید پیرو و وفادار ولایت فقیه بوده است. در تشییع جنازه ام پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا همه مردم بدانند که هر کشور ستمگری را می شکنیم و خود را در برابر خدا قربانی می کنیم بر جنازه ام گریه نگنید که شهید شدن گریه ندارد بلکه شکست خوردن اسلام گریه دارد پس به هوش باشید تا اسلام شکست نخورد که گریه روح مرا می آزارد

برایم لباس سیاه نپوشید و از شهادتم برای تبلیغ اسلام استفاده کنید کسانی که کوچکترین اختلافی با ولایت فقیه دارند در تشییع جنازه ام حاضر نشوند که حضورشان روح مرا آزار می دهد و هر کس می خواهد بر جنازه من فاتحه بخواند اول امام کبیر را دعا کند و دعا کند که اسلام پیروز شود.

والسلام

ارسال دیدگاه

enemad-logo