مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday 23 Apr 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۳۰ تیر

تقویم تاریخ گیلان – ۳۰ تیر

انتخاب آیت الله بحرالعلوم به عنوان نماینده علمای مهاجر برای مذاکره با شاه. به دنبال ملاقات تیمسار سرلشگر پاکروان با علما،جلسه‌ای صبح امروز در منزل آیت‌الله کمالوند با حضور روحانیان مذکور تشکیل گردید پس از مذاکرات و بحث و بررسی تصمیم بر این شد به قید استخاره دو نفر جهت ملاقات با شاه تعیین شود […]

دوشنبه 21 جولای 2014 - 19:28

انتخاب آیت الله بحرالعلوم به عنوان نماینده علمای مهاجر برای مذاکره با شاه. به دنبال ملاقات تیمسار سرلشگر پاکروان با علما،جلسه‌ای صبح امروز در منزل آیت‌الله کمالوند با حضور روحانیان مذکور تشکیل گردید پس از مذاکرات و بحث و بررسی تصمیم بر این شد به قید استخاره دو نفر جهت ملاقات با شاه تعیین شود ابتدا اعضای جلسه برای استخاره بر روی آیت‌الله کمالوند و حایری متفق شدند چون استخاره راه نداد، آیت الله بحر‌العلوم رشتی و آیت‌الله قائمی برای مذاکره با شاه انتخاب گردیدند و قرار بر این شد به وسیله آقای گیتی ریاست تشریفات دربار شاهنشاهی ترتیب این ملاقات داده شود. در این جلسه همه علمایی که به تهران رفته بودند حضور داشتند. (۱۳۴۲ ش- ۲۹ صفر۱۳۸۳) (روزشمار سایت ۱۵ خرداد)

ارسال دیدگاه

enemad-logo