مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
تقویم تاریخ گیلان – ۲۴ مرداد

تقویم تاریخ گیلان – ۲۴ مرداد

۱- در این روز سید حسین افتخاری بنی هاشمی در میدان فرهنگ رشت توسط عناصر سازمان تروریستی منافقین به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از پاسداران فعال رشت بود که چندی پیش در جبهه ها مجروح شده بود. او دیگر توانایی فعالیت های گسترده را نداشت ولی باز آماج کینه منافقین واقع شد و به […]

جمعه 15 آگوست 2014 - 05:09

۱- در این روز سید حسین افتخاری بنی هاشمی در میدان فرهنگ رشت توسط عناصر سازمان تروریستی منافقین به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از پاسداران فعال رشت بود که چندی پیش در جبهه ها مجروح شده بود. او دیگر توانایی فعالیت های گسترده را نداشت ولی باز آماج کینه منافقین واقع شد و به شهادت رسید. شهید افتخاری از جوانان فعال محله آفخرای رشت بود. همچنین در این روز نعمت الله قنبری در آبکنار رودسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شدند و به شهادت رسیدند. (۱۳۶۰ ش) (سایت هابیلیان، شهدای ترور.)

۲- حجت الاسلام سید مجتبی حسینی در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید. وی روحانی و اهل رشت بود. (۱۳۶۵ ش) (سایت هابیلیان، شهدای ترور.)

ارسال دیدگاه

enemad-logo