مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 Apr 2024
ویژه نامه آیت الله سید موسی حجتی

ویژه نامه آیت الله سید موسی حجتی

عالم ربانی آیت الله سیدموسی حجتی شفتی بیش از ۴۰ سال امام جماعت مسجد سوخته تکیه رشت بود. ایشان سال ها در قم در محضر علمایی چون امام خمینی، آیت الله بروجردی و آیت الله گلپایگانی درس خواند و سپس به گیلان بازگشت.

عالم ربانی آیت الله سیدموسی حجتی شفتی بیش از ۴۰ سال امام جماعت مسجد سوخته تکیه رشت بود. ایشان سال ها در قم در محضر علمایی چون امام خمینی، آیت الله بروجردی و آیت الله گلپایگانی درس خواند و سپس به گیلان بازگشت. ایشان از علمای بنام گیلان بود که بعد از پیروزی انقلاب مسئولیت های مهمی در استان بر عهده داشت از جمله رییس شورای روحانیت، نماینده بیش از ۱۰ تن از مراجع معظم تقلید و ریاست حوزه‌های علمیه استان. البته ایشان سال ها امام جمعه موقت رشت نیز بود  .و خطبه هایش برای همه قابل استفاده بود وی اجازه نامه ای در امور حسبیه و شرعیه از امام خمینی در سال ۱۳۴۰ ش دریافت کرده بود. این عالم فرزانه در روز ولادت امام رضا (ع) یعنی ۸/۸/۱۳۸۸ درگذشت و با درگذشت ایشان، در گیلان ۱ روز عزای عمومی اعلام شد. امسال در سالروز رحلت ایشان پرونده ای راجع به وی بر روی سایت رنگ ایمان رفت که عناوین آن به این ترتیب است:

حجتی۱

enemad-logo