مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه گیلان با حضور ۱۵۰ استاد از ۳۱ مردادماه جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

پنج‌شنبه 13 آگوست 2015 - 16:21

به گزارش فارس: حجت‌الاسلام سعید مهدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه گیلان اظهار کرد: امسال طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه گیلان با استقبال خوب استادان این دانشگاه مواجه شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ نفر از استادان هیئت علمی دانشگاه گیلان در طرح ضیافت اندیشه استادان ثبت‌نام کردند و به دلیل کمبود ظرفیت امکان ثبت‌نام بیشتر از استادان فراهم نیست.

مهدوی طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه گیلان را در قالب اندیشه سیاسی اسلام در دو سطح یک و دو عنوان کرد و افزود: طرح مذکور با محوریت معرفت‌شناسی در دو سطح یک و دو برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه استادان مطرح کشوری برای ارائه موضوع‌ها در طرح ضیافت استادان این دانشگاه دعوت شدند، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و جانبی دیدار با برخی از علمای استان، نشست صمیمانه استادان با دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، اردوی یک‌روزه زیارتی به مقصد قم، جمکران و شهرری، محفل انس با قرآن و … در طرح مذکور تدارک دیده شده است.

وی برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان گیلان را از ۳۱ مرداد‌ماه جاری خواند و بیان کرد: طرح مذکور تا ششم شهریور‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مهدوی به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت: طرح ضیافت اندیشه در ۴ دانشگاه آزاد شهرهای لاهیجان، رشت و … برگزار شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در ادامه با اشاره به جایگاه مهم خبرنگاران در جامعه، خاطرنشان کرد: جایگاه مذکور، رسانه و خبرنگار را می‌تواند مورد سوء استفاده باند قدرت و ثرورت قرار دهد بنابراین اصحاب رسانه باید دقت بسیاری داشته باشند تا آزادگی که یکی از شرافت‌های مهم و از ویژگی‌های بسیار لازم خبرنگاری است را حفظ کنند.

وی بر رعایت تقوای سیاسی و اجتماعی اصحاب رسانه تاکید کرد و یادآور شد: مزد خبرنگاران تنها از طرف خداوند قابل جبران است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه خبرنگاران مرزداران حریم اعتماد و اطلاعات مردم هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه در حفاظت از کشور کمتر از مرزبانان جغرافیایی نیستند بلکه ارزش آنها بیشتر است زیرا حریم‌داران و مرزبانان فضای روحی و روانی جامعه محسوب می‌شوند.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo