مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday 19 Mar 2024
محتوا
راویان دفاع مقدس موجب تحول در نسل جوان شوند

راویان دفاع مقدس موجب تحول در نسل جوان شوند

امام‌ جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: روایت راویان دفاع مقدس در انتقال پیام شهدا باید به گونه‌ای عمل کند که موجب تحول در نسل جوان شوند.

پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 - 16:43

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمد ساجدی در دیدار با مسئولان انجمن راویان دفاع مقدس این شهرستان مسئولیت آنها را رسالت انتقال پیام شهدا به جامعه دانست.

وی با بیان اینکه کسانی که این راه را برگزیدند باید آمادگی، دقت و ظرافت در کار را رعایت کنند، تصریح کرد: نقش راویان دفاع مقدس در بیان رخدادهای دوران دفاع مقدس برجسته‌تر است.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه نسل امروز در معرض بمباران اطلاعات است، خاطرنشان کرد: جوانان در هر لحظه پیام‌های متنوع و گاه متضاد را دریافت می‌کنند بنابراین ضروری است که ما در انتقال پیام به نسل جوان خوب عمل کنیم.

وی جلب اعتماد مخاطب را امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: راویان دفاع مقدس باید اثرگذاری نکات مذکور را مورد توجه قرار دهند.

ساجدی با اشاره به اینکه نسل جوان در دوران امام خمینی (ع) متحول شد، گفت: نسل آن دوران چنان متحول شدند که از هستی خود گذشتند و صحنه‌هایی از ایثار را در دوران دفاع مقدس خلق کردند.

یکی از راویان دفاع مقدس نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: امیدواریم خلأهایی که در بخش فرهنگی شهرستان آستانه‌اشرفیه وجود دارد با درایت امام جمعه آستانه‌اشرفیه برطرف شود.

حمید پردخته، توجه به موضوع مظلومیت شهدا را حائز اهمیت دانست و گفت: به موضوع مظلومیت شهدا کمتر توجه شده و حمایت و هدایت امام جمعه می‌تواند در پاسداشت این ارزش تاثیرگذار باشد.

رجبی یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس نیز در جلسه مذکور به ذکر خاطراتی از آن دوران پرداخت.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo