مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 Apr 2024
محتوا
طرح طلایه‌داران امر به معروف در گیلان عملیاتی شد

طرح طلایه‌داران امر به معروف در گیلان عملیاتی شد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهای گیلان عملیاتی شده است.

شنبه 22 آگوست 2015 - 16:06

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در همایش دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها و سازمان‌های گیلان اظهار کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام اداره‌ها و سازمان‌های استان تشکیل شده و مدیران کل اداره‌ها ریاست این شورا را به عهده دارند.

وی اجرایی کردن ابلاغیه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف رؤسای شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و اداره‌های گیلان عنوان کرد و افزود: دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر به انتخاب اعضا و رئیس این شورا انتخاب می‌شود و فعالیت‌های عملیاتی و اجرایی را به عهده دارد.

شفیعی‌زاده از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهای گیلان خبر داد و بیان کرد: طرح مذکور از طرح‌های کلیدی امر به معروف و نهی از منکر است و در قالب اشاعه معروف‌ها و جلوگیری از منکرات به صورت تذکر زبانی در گروه، ناحیه، منطقه و استانی انجام می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای امسال در مشهد مقدس است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اتکای نظام اسلامی به چهار پایه نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی روایات امر به معروف و نهی از منکر را دومین مستندات اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و گفت: تجربه خوب و موفق گروه‌های تذکر زبانی از مستندات اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر است.

شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه گروه‌های تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر برای نخستین بار در کشور در گیلان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: اکنون گروه‌های تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر در تمام کشور اجرایی و عملیاتی شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به تصویب طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: دوم خرداد ماه سال جاری شورای نگهبان قانون مذکور را تصویب کرد و به دولت ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت قانون امر به معروف و نهی از منکر را باید اجرایی کند، اظهار کرد: اگر قانون مذکور عملیاتی شود اعتقاد داریم بسیاری از منکرات و ناهنجاری‌ها در جامعه برطرف شده و زمینه‌ساز گسترش معروف‌ها بین مردم می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo