مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
تعریف درست عفاف ضرورت جامعه است

تعریف درست عفاف ضرورت جامعه است

فرماندار صومعه‌سرا گفت: عفاف در جامعه به درستی تعریف نشده و این امر نیازمند برنامه‌ریزی و همت مسئولان و مردم است.

یکشنبه 23 آگوست 2015 - 08:19

به گزارش فارس، حسین اسماعیل‌پور در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با تبریک این روز به آزادگان سرافراز شهرستان، اظهار کرد: هنوز نتوانسته‌ایم از بسیاری ظرفیت‌های فرهنگی دوران جنگ به درستی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در سطح جامعه با مسایل و معضلات فرهنگی مواجه هستیم، گفت: فرهنگی که امروز بر جامعه ما حاکم شده، از بیرون وارد نشده است.

فرماندار صومعه‌سرا، هسته اصلی هر جامعه‌ای را مسایل فرهنگی آن دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان نیز تا حدی می‌توانند روی فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشند ضمن اینکه اصل بنای فرهنگ در خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۱۳۷ شبکه فارسی زبان در دنیا، یادآور شد: تعداد این شبکه باید جای سئوال برای مردم و مسئولان باشد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه کشورهای غربی و آمریکا میلیاردها دلار برای هر دقیقه آن هزینه می‌کنند، یادآور شد: یکی از عوامل اصلی تهاجم فرهنگی مسئله بی‌حجابی بوده که بی‌حجابی نمادی از بی‌عفتی است.

وی با بیان اینکه عفاف در جامعه به‌درستی ترویج نشده است، گفت: عفت باید در دامن مردان و زنان باید باشد که در این سال‌ها بیشتر بی‌عفتی ترویج یافته است.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با اشاره به اینکه مسئولان به تنهایی نمی‌توانند معضل بدحجابی و بی‌عفتی را برطرف کنند، متذکر شد: این امر نیاز به همت همگانی دارد.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo