مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 Mar 2024
محتوا
توسعه ایمان موجب رشد جامعه می‌شود

توسعه ایمان موجب رشد جامعه می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت دریافت کلمه‌های نورانی از اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: توسعه ایمان و باورهای دینی موجب رشد جامعه می‌شود.

چهارشنبه 26 آگوست 2015 - 06:39

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله رضا رمضانی مراسم شب ولادت امام رضا (ع) در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) زبان قرآن هستند اظهار کرد: فهم قرآن نیازمند استفاده از زبان قرآن است.
وی اهل بیت (ع) را مورد سفارش پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: قرآن کریم در کنار اهل بیت (ع) است و اهل بیت (ع) مفسران واقعی قرآن هستند.
آیت‌الله رمضانی با تاکید بر دریافت کلمه‌های نورانی از اهل بیت (ع)، بیان کرد: توسعه ایمان و باورهای دینی موجب رشد جامعه می‌شود.
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، خداوند را در راس باور دینی خواند و تصریح کرد: احکام دین کلیشه‌ای نبوده و دارای حقیقت محض است.
وی با بیان اینکه انسان دیندار واقعی ابتدا باید شناخت داشته باشد، گفت: پس از شناخت، باور است و دینداری پس از باور ایجاد می‌شود.
آیت‌الله رمضانی بر شناخت درست از امام (ع) تاکید کرد و گفت: امروز بسیاری از اختلاف‌ها در جوامع اسلامی به دلیل نبود فهم درست از قرآن است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز برخی در مقابل حق قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: امامت موجب ایجاد آرامش در جامعه بشری می‌شود.
وی، وجود مشکلات در جوامع بشری را به دلیل فاصله گرفتن از امامت دانست و اظهار کرد: اگر انسان در معرض امام قرار گیرد اختلاف در جامعه ایجاد نمی‌شود.
وی با بیان اینکه اگر مردم زیر سایه امام قرار گیرند جامعه به طرف عدالت حرکت می‌کند، تصریح کرد: ایمان و باورهای انسان باید توسعه پیدا کند و احکام اسلامی برای توسعه ایمان است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: اگر خداوند به عنوان حقیقت برتر در جامعه بشری حضور پیدا کند انسان از گرفتاری‌ها دور می‌شود.
وی با تاکید براینکه حقایق باید از زبان دین فهمیده شود، بیان کرد: دین یک قانون خشک نیست بلکه فلسفه دارد و آن نزدیک شدن به خداوند است.
آیت‌الله رمضانی، خواستار تغییر نگاه مسلمانان نسبت به معاد، زکات، خمس، امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: خداوند باید در فکر و جان انسان بزرگ جلوه کند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دین برای حیات انسان آمده است، اظهار کرد: انسان با ایمان درست زندگی می‌کند.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo