مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 Apr 2024
محتوا
اکران اختصاصی فیلم محمد رسول‌الله (ص) برای ائمه جماعات آستارا

اکران اختصاصی فیلم محمد رسول‌الله (ص) برای ائمه جماعات آستارا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از اکران اختصاصی یک سانس از فیلم محمد رسول‌الله (ص) با حضور مبلغان و ائمه جماعات اهل تسنن و تشیع این شهرستان خبر داد.

چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 15:31

حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اکران فیلم فاخر محمد رسول‌الله (ص) در سینما دریا این شهرستان اظهار کرد: از توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولانی که به نوعی در اکران این فیلم فاخر و ارزشی در آستارا تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امروز شاهد یک اثر عظیم و فاخر در حوزه سینمای اسلامی هستیم افزود: تولید فیلم محمد رسول‌الله (ص) با تمام ویژگی‌های یک اثر ماندگار و تاثیرگذار کاملاً مطابقت دارد و افتخاری زرین برای سینمای ایران اسلامی است.
دنیا تشنه فیلم‌ها فاخر و تاثیرگذار است
حاتمی با تاکید بر اینکه دنیا تشنه فیلم‌های فاخر و تاثیرگذار است، تصریح کرد: این کمبود در سینمای ایران اسلامی با تولید اثر برجسته محمد رسول‌الله (ص) تا حدود زیادی برطرف شده و امیدواریم روند تولید فیلم‌های فاخر اسلامی ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و مسلمانان با توطئه‌های مختلف در تلاش برای مخدوش کردن چهره و شخصیت پیامبر اعظم (ص) هستند، گفت: ابعاد شخصیتی و زندگانی محمد رسول‌الله (ص) در این فیلم نشان داد که پیامبر اعظم (ص) پیامبر وحدت، عطوفت و مهربانی است.
این مسئول با بیان اینکه شناخت شخصیت پیامبر اعظم (ص) با اکران این فیلم فاخر و ارزشمند برای جهانیان چندین برابر نمایان شد، یادآور شد: محمد رسول‌الله (ص) الگوی عدالت و انسانیت و جوانمردی در جهان است و دشمنان اسلام و استکبار نمی‌توانند چهره نورانی و الهی پیامبر رحمت و مهربانی را مخدوش کنند.
اکران اختصاصی یک سانس فیلم محمد رسول‌الله برای ائمه جماعات آستارا
وی با تصریح بر اینکه هماهنگی‌های لازم با مدیر سینما دریای شهرستان برای اکران اختصاصی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ سینمای اسلامی با ابتکار اداره تبلیغات اسلامی آستارا، یک سانس اختصاصی برای مشاهده فیلم محمد رسول‌الله (ص) با حضور مبلغان و ائمه جماعات اهل تسنن و تشیع این شهرستان به همراه خانواده برنامه‌ریزی شده است.
حاتمی با بیان اینکه برنامه حضور اعضای هیئت‌های مذهبی، مداحان، هیئت امنای مساجد و مربیان و اساتید قرآنی در اکران این فیلم انجام شده است، یادآور شد:
امیدواریم مسئولان شهرستان نیز در راستای شناخت و تبیین شخصیتی پیامبر اعظم (ص) و توسعه فرهنگ سینمای اسلامی، زمینه حضور اقشار مختلف مردم برای تماشای این فیلم فاخر و زیبا فراهم آید.

ارسال دیدگاه

enemad-logo