مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 Apr 2024
محتوا
در ۶ماه نخست امسال ۳۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان تاسیس شد

در ۶ماه نخست امسال ۳۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان تاسیس شد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تاسیس ۳۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 15:45

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبستان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد: افزایش کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد یکی از سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد است و طبق مصوبه مجلس تا پایان برنامه پنجم توسعه باید ۲۵ درصد مساجد استان‌ها دارای کانون فرهنگی و هنری باشند.

وی با بیان اینکه گیلان دارای سه هزار و ۲۰۰ مسجد است، افزود: تا پایان برنامه پنچم توسعه باید کانون فرهنگی و هنری در ۸۵۰ مسجد استان گیلان تاسیس شود.

حجت الاسلام پورابراهیم تصریح کرد: هم اکنون ۷۲۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۳۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان تاسیس شده است اذعان کرد: تا پایان سال باید یکصد کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان تاسیس شود تا بتوانیم به مطلوب خود طبق برنامه پنجم توسعه دست یابیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری بازوی توانمند ادرات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند خاطرنشان کرد: این کانون‌ها با فعالیت‌های گسترده در رشته‌های فرهنگی، هنری، مذهبی موجب جذب جوانان به مساجد می‌شود.

ارسال دیدگاه

enemad-logo