مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28 Mar 2024
محتوا
رودسر با ۱۱ جان باخته سرزمین منا سیاه‌پوش می‌شود

رودسر با ۱۱ جان باخته سرزمین منا سیاه‌پوش می‌شود

فرماندار رودسر بر برگزاری مراسم تشییع در شأن جان باختگان حادثه سرزمین منا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: رودسر به دلیل ۱۱ جان باخته سرزمین منا سیاه‌پوش می‌شود.

یکشنبه 27 سپتامبر 2015 - 14:18

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر جانبازی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تسلیت جان باختگان حادثه سرزمین منا اظهار کرد: حادثه مذکور به دلیل بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان رژیم عربستان اتفاق افتاده است.

وی خواستار پاسخ قانع‌کننده دولت عربستان برای فاجعه حادثه سرزمین منا شد و افزود: مقام‌های جمهوری اسلامی ایران موضوع مذکور را پیگیری می‌کنند.

جانبازی با بیان اینکه صدور پیام تسلیت مقام معظم رهبری پس از حادثه دلخراش سرزمین منا تسکینی برای آلام خانواده‌های جان باخته است، تصریح کرد: رئیس جمهور دستور تشکیل ستاد ویژه هیئت دولت را صادر کرد و نمایندگان ایران عازم عربستان می‌شوند.

فرماندار رودسر تعداد جان باختگان این شهرستان در حادثه سرزمین منا را ۱۱ نفر خواند و بیان کرد: کاروان شماره ۲۸ هزار و ۱۵۹ به مدیریت منصور یوسف‌نیا به حج سفر کرده است.

وی پنج نفر از جان باختگان حادثه سرزمین منا را از شهرستان لنگرود عنوان کرد و گفت: دو نفر از جان باختگان از رودسر، دو نفر از رامسر و دو نفر از املش هستند.

جانبازی تعداد مفقودان کاروان مذکور را ۱۲ نفر دانست و خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر از لنگرود، چهار نفر از رودسر، دو نفر از تنکابن و یک نفر از رودسر هستند و یک نفر از مفقود شدگان به نام محمدعلی بهرام‌پور از رامسر در بیمارستان بستری است.

فرماندار رودسر با ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه دیده سرزمین منا، یادآور شد: سیاه‌پوش کردن فضای شهر و برگزاری مراسم تشییع جنازه باید در شأن جان باختگان باشد.

به گزارش فارس، ۱۴۰ نفر به همراه پنج نفر عوامل کاروان زیارتی رودسر عازم خانه خدا شدند که در حادثه سرزمین منا ۱۱ نفر جان باختند و ۱۲ نفر مفقود شدند.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo