مقام معظم رهبری: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت مردم گیلان، رنگ ایمان بود.
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24 Apr 2024
محتوا
برگزاری یادواره ۴۴۴ شهید انتظامی گیلان در لنگرود

برگزاری یادواره ۴۴۴ شهید انتظامی گیلان در لنگرود

معاون سیاسی فرماندار لنگرود از برگزاری مراسم یادواره ۴۴۴ شهید والامقام انتظامی گیلان و یادبود سردار شهید حسین همدانی با حضور لاریجانی در این شهرستان خبر داد.

سه‌شنبه 13 اکتبر 2015 - 16:54

به گزارش فارس، محمدرضا محمدی‌فتیده در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی در این شهرستان، اظهار کرد: مراسم یادواره ۴۴۴ شهید انتظامی گیلان و سرلشکر شهید حسین همدانی عصر چهارشنبه ۲۲ مهر ماه جاری در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی مراسم مذکور است.

معاون سیاسی فرماندار لنگرود با تأکید به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم یادواره شهدا، تصریح کرد: امنیت و آسایش موجود در کشور را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

وی با اشاره به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: باید نام و یاد شهدا را به طور شایسته زنده نگه داریم.

محمدی‌فتیده با بیان اینکه شهدا در مکتب امام حسین (ع) درس شجاعت و مردانگی آموختند و به شهادت رسیدند، افزود: شهدا رسالت خود را به خوبی انجام دادند اما آنها که از این کاروان جا ماندند مسئولیت دارند.

وی ضرورت تبعیت از ولایت فقیه را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: امروز باید پشت سر رهبری باشیم تا با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان آسیبی به نظام نرسد.

فرمانده انتظامی لنگرود نیز در نشست مذکور اظهار کرد: لنگرود ۳۸ شهید انتظامی را تقدیم نظام کرده‌است.

حسین نیکفرد خاطرنشان کرد: شهدا برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از مملکت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و به شهادت رسیدند.

 

ارسال دیدگاه

enemad-logo